logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Życie nabiera barw w telewizyjnej kampanii Beckers

  PR 07.06.2016, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zycie-nabiera-barw-w-telewizyjnej-kampanii-beckers,28830,artykul.html

 - Naszym nowym spotem chcemy przypomnieć wszystkim, jak ważne w życiu są kolory –  podkreślają pozytywne emocje, wywołują dobre wspomnienia, pozwalają jeszcze bardziej docenić urok codziennych chwil. A dzięki farbom Beckers możemy otaczać się pięknymi barwami na co dzień, w swoim najbliższym otoczeniu – komentuje Aneta Stopa, Brand Manager marki Beckers.

Reklamy farb Beckers są emitowane m.in. w stacjach TVN, TVP, Polsat, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life czy Animal Planet. Spot można obejrzeć też na profilu marki na Facebooku i na kanale YouTube „Beckers. I życie nabiera barw".

Źródło: Tikkurila Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764