logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Życie po śmierci: Kampania Grey Group z nominacją Cannes Lions

  PR 18.06.2016, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka

GREY Group Poland znalazł się na liście nominowanych na Cannes Lions International Festival of Creativity za kampanię „Życie po śmierci” zrealizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża przy współpracy z Shoot Me i Fundacją Pedagogium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zycie-po-smierci%3A-kampania-grey-group-z-nominacja-cannes-lions,28989,artykul.html

Agencja znalazła się na short liście nominowanych do nagrody w kategorii Branded Content, Live Experience. To pierwsza nominacja dla Polski w tym roku. To pierwsza nominacja dla Polski w tym roku.

- Znaleźliśmy się w gronie najlepszych. To dla nas ogromne wyróżnienie. Teraz nie pozostaje nam nic innego jak trzymać kciuki za nagrodę – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.

Życie po śmierci” to program przeprowadzenia kursów pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą na wolność. Poprzez edukację kampania daje skazańcom szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku i przygotowuje ich do odpowiedniej reakcji w sytuacjach umożliwiających uratowanie czyjegoś życia.

Kampania „Życie po śmierci” cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów. Była gorącym tematem w programie „Dwie prawdy” stacji TVN oraz jedynką na portalu gazeta.pl. Została także doceniona przez światowy tytuł branży reklamowej ADWEEK.

Dzięki temu kampania spełniła swoją misję i spowodowała 50% wzrost zgłoszeń do wzięcia udziału w kursach pierwszej pomocy Polskiego Czerwonego Krzyża.

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764