logo
WIADOMOŚCI

Życzenia dla Andrzeja Pągowskiego na wielkim formacie

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji jubileuszu pracy artystycznej Andrzeja Pągowskiego, OOH magazine przygotował specjalne wydanie swojego kwartalnika. W środku znaleźć można inspirujący wywiad z mistrzem polskiej grafiki, a zwieńczeniem tej współpracy jest oryginalna okładka, przygotowana przez samego artystę. Wyjątkowe wydanie potrzebuje wyjątkowej promocji, dlatego wraz z partnerami - firmami AMS i Ströer, OOH magazine złożył mistrzowi życzenia na "wielkim formacie".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyczenia-dla-andrzeja-pagowskiego-na-wielkim-formacie,32226,artykul.html

Andrzej Pągowski obchodzi w tym roku 40-lecie działalności artystycznej. Wiele lat współpracy łączy też artystę z OOH magazine. - To już tyle lat, że trudno byłoby mi nawet wskazać moment, kiedy rozpoczęła się moja współpraca z OOH magazine. To branżowy magazyn, który określam mianem „pozytywnie agresywnego” na rynku. Jest widoczny, ma świeże pomysły, działa kreatywnie i stale prze do przodu. To trochę tak, jak ze mną, pewnie dlatego tak dobrze się rozumiemy. Zresztą, te kontakty zawsze były oparte nie tylko na działaniach stricte biznesowych, ale też na emocjach i przyjaźni. Takie relacje zawsze sprawdzają się najlepiej – mówi Andrzej Pągowski.

Z okazji okrągłego jubileuszu, w Warszawie pojawiły się więc wielkoformatowe życzenia dla artysty od przyjaciół, OOH magazine, AMS i Ströer.

Kampania Ströer obejmowała nośniki Infoscreen oraz standardowe billboardy. Infoscreen to elektroniczny nośnik (ekran o powierzchni 5m2), emitujący spot reklamowy w jakości HD. Zlokalizowane sa w warszawskim Metrze. Pięć billboardów o rozmiarach 12m2 pojawiło się na ulicach stolicy: Senatorskiej, Polnej, Jana Sobieskiego, Racławickiej i Wincentego Rzymowskiego.

- Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć akcję OOH magazine. Andrzej Pągowski niewątpliwie jest jednym z najwybitniejszych artystów grafików w Polsce. Wypracował sobie niepowtarzalny styl, tworząc niesamowite plakaty, ilustracje oraz okładki płyt. Jesteśmy wdzięczni za wkład Andrzeja Pągowskiego w rozwój artystycznego plakatu w naszym kraju - mówi  Marta Grodner, Marketing Manager w Ströer Media.

AMS udostępnił dwa nośniki typu billboard 12 m2 zlokalizowane w Warszawie. - Te najbardziej tradycyjne nośniki połączyliśmy z komunikacją w social mediach. Zrobiliśmy zdjęcia z kampanii i w postaci animowanego gifa dołączyliśmy do życzeń dla Pana Andrzeja na Facebooku. Cieszymy się, że mogliśmy w ten sposób uświetnić okrągły jubileusz Mistrza. - mówi Agnieszka Bakiensztos z firmy AMS.

Warto dodać, że artysta jest autorem także logo OOH magazine. Jego cykl „OOH world by Andrzej Pągowski” zrobił swojego czasu sporo zamieszania za sprawą kontrowersyjnego plakatu „Oddajcie krzyż Chrystusowi”. Dwa lata temu również zaszczycił swoją obecnością okładkę OOH magazine, która została wyróżniona w konkursie Grand Front 2015.

Z okazji jubileuszu, na hasło „Pągowski” OOH magazine przygotował prenumeratę w promocyjnej cenie 40 zł/brutto (do końca kwietnia 2017 r.).

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone