logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Życzenia na cyfrowym ekranie, czyli o digitalowej akcji OOH od Jet Line

  PR 14.03.2019, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyczenia-na-cyfrowym-ekranie%2C-czyli-o-digitalowej-akcji-ooh-od-jet-line,381641,artykul.html

Składanie życzeń było możliwe dzięki uruchomieniu dedykowanej strony www.zyczenia.myled.pl, gdzie uczestnicy interaktywnej kampanii mieli możliwość pozostawienia wyjątkowej wiadomości dla wszystkich bliskich im kobiet. Po ewentualnej moderacji, życzenia trafiały  do panelu MyLED, synchronizującego pracę wszystkich ekranów, a następnie były wyświetlane na 18 nośnikach DOOH zlokalizowanych w największych miastach w Polsce w tym: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Szczecinie.

Życzenia zaciągane automatycznie z panelu MyLED wyświetlały się losowo. Natomiast w pierwszej kolejności na ekranie pojawiały się te, które zostały zaakceptowane jako ostatnie. 15-sekundowe spoty były emitowane co 2,5 minuty. Łącznie na wszystkich nośnikach wyświetlono je aż 7 200 razy.

W Warszawie, życzenia dla pań pojawiły się na sześciu nośnikach zlokalizowanych w podcieniach DTC wzdłuż ulicy Marszałkowskiej oraz na ekranie zlokalizowanym na dachu Cepelii. W stolicy życzenia były wyświetlane przez 20 godzin: od 8 marca od godz. 6.00 do godz. 02.00 następnego dnia. W pozostałych miastach emisja życzeń trwała od godz. 6.00 do godz. 22.00.

Dzień przed kampanią, na 18 ekranach wyemitowano spoty zapowiadające nadchodzącą akcję, które miały zachęcić odbiorców do wzięcia udziału w zabawie. Interaktywna kampania miała na celu podnieść zaangażowanie przechodniów w odbiór treści wyświetlanych na cyfrowych ekranach, a także ukazać szerokie spektrum możliwości medium DOOH.

ilustracjastrzałka

Partnerem akcji była stacja radiowa Radio ZET.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764