logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Życzenia na cyfrowym ekranie, czyli o digitalowej akcji OOH od Jet Line

  PR 14.03.2019, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyczenia-na-cyfrowym-ekranie%2C-czyli-o-digitalowej-akcji-ooh-od-jet-line,381641,artykul.html

Składanie życzeń było możliwe dzięki uruchomieniu dedykowanej strony www.zyczenia.myled.pl, gdzie uczestnicy interaktywnej kampanii mieli możliwość pozostawienia wyjątkowej wiadomości dla wszystkich bliskich im kobiet. Po ewentualnej moderacji, życzenia trafiały  do panelu MyLED, synchronizującego pracę wszystkich ekranów, a następnie były wyświetlane na 18 nośnikach DOOH zlokalizowanych w największych miastach w Polsce w tym: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Szczecinie.

Życzenia zaciągane automatycznie z panelu MyLED wyświetlały się losowo. Natomiast w pierwszej kolejności na ekranie pojawiały się te, które zostały zaakceptowane jako ostatnie. 15-sekundowe spoty były emitowane co 2,5 minuty. Łącznie na wszystkich nośnikach wyświetlono je aż 7 200 razy.

W Warszawie, życzenia dla pań pojawiły się na sześciu nośnikach zlokalizowanych w podcieniach DTC wzdłuż ulicy Marszałkowskiej oraz na ekranie zlokalizowanym na dachu Cepelii. W stolicy życzenia były wyświetlane przez 20 godzin: od 8 marca od godz. 6.00 do godz. 02.00 następnego dnia. W pozostałych miastach emisja życzeń trwała od godz. 6.00 do godz. 22.00.

Dzień przed kampanią, na 18 ekranach wyemitowano spoty zapowiadające nadchodzącą akcję, które miały zachęcić odbiorców do wzięcia udziału w zabawie. Interaktywna kampania miała na celu podnieść zaangażowanie przechodniów w odbiór treści wyświetlanych na cyfrowych ekranach, a także ukazać szerokie spektrum możliwości medium DOOH.

ilustracjastrzałka

Partnerem akcji była stacja radiowa Radio ZET.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764