logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet

  PR 16.09.2021, przeczytano 515 razy
ilustracja

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zygmunt-chajzer-nowym-ambasadorem-neonet,393015,artykul.html

NEONET w maju bieżącego roku rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali dotychczas m.in. znana modelka – Joanna Krupa, wybitny szef kuchni – Michel Moran, a także popularny prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz. Marka w swojej komunikacji podkreśla wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, jest gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.

W kolejnej odsłonie działań reklamowych, sieć NEONET skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez Klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Dzięki tak budowanej komunikacji, marka pokazuje jak łatwe mogą być zakupy elektroniki domowej. Działania w ramach aktualnej kampanii, to już kolejny etap tworzenia przez NEONET wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej dla Klientów w tym segmencie.

- Poszukując sprzętów domowego użytku, często dążymy do znalezienia niezawodnych rozwiązań, które od razu sprawdzą się w warunkach naszego życia codziennego. To właśnie staraliśmy się uchwycić w nowej reklamie NEONET, przy okazji zachowując humorystyczny ton i pokazując dobre zrozumienie potrzeb kupujących – komentuje Zygmunt Chajzer.

Wizerunek nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

- Cieszymy się, że nasza kampania wizerunkowo-produktowa nie zwalnia tempa i możemy przedstawić światu kolejnego ambasadora marki NEONET. To efekt sukcesywnego rozwijania naszej głównej platformy komunikacyjnej wokół hasła: „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Jej kreatywnym dopełnieniem jest udział w nowym spocie Zbigniewa Chajzera. Jego optymistyczny styl bycia i humor dobrze wpisują się w charakter naszej marki. W każdej odsłonie kampanii reklamowej pokazywany jest inny aspekt obsługi klienta.  Nieszablonowy sposób komunikacji natomiast trafnie obrazuje, że w sklepach NEONET każdy Klient znajdzie to, czego aktualnie potrzebuje – podkreśla Tomasz Siedlecki, Dyrektor w NEONET.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Źródło: NEONET

www.neonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764