logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żyj Aktywnie” - nowy tytuł dla pacjentów

   23.04.2007, przeczytano 3768 razy

Direct Publishing Group stworzyło niecodzienny tytuł w sektorze custom publishing - magazyn skierowany do osób z chorobami nerek. Kwartalnik „Żyj Aktywnie”, powstał dzięki wsparciu firmy Roche i wydawany będzie w nakładzie 2.000 egzemplarzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyj-aktywnie---nowy-tytul-dla-pacjentow,5458,artykul.html

- Profil ogólnodostępnych mediów nie zaspakaja potrzeb tak specyficznych czytelników jakimi są osoby ze schorzeniami nefrologicznymi – mówi Michał Sztand Dyrektor Zarządzający DP Group. – „Żyj Aktywnie” na te potrzeby odpowiada – to magazyn integrujący grupę ludzi, która boryka się
z podobnymi problemami, medium, które może służyć poradą, jednym słowem magazyn, który wychodzi takim osobom naprzeciw.

„Żyj Aktywnie” to pismo przeznaczone dla osób ze schorzeniami nerek, dializowanych lub po przeszczepie. Pismo dystrybuowane będzie na stacjach dializ w całej Polsce.

W pierwszym wydaniu Redaktor Naczelna Katarzyna Grabowska mówi: - W Polsce, na przewlekłą chorobę nerek cierpi około 4 miliony osób. Niestety większość z nich nic o tym nie wie, tylko 200 tysięcy z nich poddawanych jest dializie. Te liczby nie świadczą jedynie o ilości zajmowanych łóżek, ale o ludziach, którzy często czują się wykluczeni ze społeczeństwa, są osamotnieni w swoim cierpieniu i oczekiwaniu na przeszczep. Zdarza się, że żyją tylko i wyłącznie swoją chorobą, niejako sami skazując się na to wygnanie. A wcale tak nie musi być – mimo tak ciężkich dolegliwości można żyć szczęśliwie.

Chcemy pokazać, że ludzie dotknięci taką przypadłością nie muszą zamykać się w domu, że nie jest ona przeszkodą w normalnym życiu. Chcemy zachęcić czytelników „Żyj aktywnie” do pełnego inwencji życia – dodaje.

Projekt graficzny, zawartość merytoryczna jak i formuła magazynu są w całości dziełem zespołu Direct Publishing Group.

Projekt, przygotowany został z myślą o ludziach dotkniętych schorzeniami nerek. Dlatego w pierwszym numerze dużo miejsca poświęcono tematyce zrozumienia przyczyn choroby – specjaliści nefrologii dzielą się z czytelnikami swoją wiedzą, a nieocenione wsparcie psychiczne stanowi tekst psychoterapeuty Jacka Santorskiego.

Projekt Graficzny magazynu „Żyj Aktywnie”: Katarzyna Terechowicz
Redaktor Naczelna: Katarzyna Grabowska.

Magazyn będzie ukazywał się w cyklu kwartalnym.

Źródło: PRimoloko

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764