logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żyj długo i szczęśliwie - kampania PZU

  PR 12.11.2021, przeczytano 1319 razy
ilustracjastrzałka

Największy polski ubezpieczyciel startuje z ogólnopolską kampanią, która ma uświadamiać jak wielki wpływ możemy mieć na długość i jakość swojego życia. Do współpracy PZU zaprosił ekspertów - lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków oraz liderów opinii promujących zdrowy styl życia. W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, który zawiera praktyczne wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie---kampania-pzu,393732,artykul.html

Jak przekonuje prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska, każdy z nas ma wpływ na to, jak będzie wyglądało jego życie za kilkanaście czy kilkadziesiąt lat.

– Badania pokazują, że znamy podstawowe zasady dbania o zdrowie, lecz trudno nam wcielić je w życie. Nic dziwnego, stale jesteśmy w pośpiechu. Czasem doba wydaje się za krótka, by wyspać się, przygotować zdrowe posiłki, poćwiczyć, spędzić aktywnie czas z rodziną. W natłoku spraw łatwo wypaść z rytmu. PZU Życie od lat towarzyszy Polakom w dbaniu o to, co najważniejsze, dlatego  teraz chcemy pokazać, że odzyskanie kontroli nad naszym zdrowiem i dobrym samopoczuciem jest możliwe. Nasza kampania „Żyj długo i szczęśliwie” ma dostarczyć Polakom rzetelną wiedzę jak w praktyce zacząć dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną, racjonalnie się odżywiać i wprowadzić w codzienne życie dobre nawyki - mówi Aleksandra Agatowska.

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.pzu.pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie.  Znajduje się tu wiele ciekawych artykułów na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, ale też bezpieczeństwa finansowego, które często jest istotnym naszego składnikiem dobrostanu. W każdą środę będą pojawiały się na niej także premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i liderów opinii. Rozmowy te poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Tematyka webinariów będzie nawiązywać do kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, które przygotował PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia. Webinarom towarzyszyć będą publikowane cyklicznie na profilach społecznościowych PZU i influencerów krótkie rozmowy na żywo, poświęcone m.in. poszukiwaniu równowagi w życiu rodzinnym i zawodowym, motywacji do pozytywnej zmiany, zdrowej diecie czy finansowym aspektom spokojnego i bezpiecznego życia.

W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”. To kilkadziesiąt stron praktycznych porad i wskazówek dotyczących profilaktyki zdrowotnej, m.in. badań okresowych, diety, regularnego uprawiania sportu. Do regularnej aktywności i ćwiczeń zachęca w nim m.in. Iga Świątek.

- Jako aktywna tenisistka mam pewne ograniczenia – w czasie wolnym nie mogę zdecydować się na każdy sport, bo niektóre groziłyby mi kontuzją. Często wybieram pływanie na desce z wiosłem. I to jest właśnie sedno aktywności fizycznej dla zdrowia – daje przyjemność, relaksuje i wcale nie musi się wiązać się z litrami wylanego potu i przekraczaniem własnych granic, chyba że ktoś tak lubi. Radość z uprawiania sportu jest równie ważna jak dyscyplina i determinacja, by utrzymać motywację i w tym sporcie wytrwać. A to w przyszłości przyniesie nam korzyści zdrowotne – przekonuje najbardziej znana dziś polska tenisistka. W kampanię PZU zaangażował się także zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, znane aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezes Longevity Center Joanna Bensz, utalentowana fotografka gwiazd Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum czy rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Działania ubezpieczyciela wspierają także mówca biznesowy i wykładowca akademicki Sebastian Kotow i Monika Hoffman Piszora, prowadząca bloga Dzieciaki Cudaki. Treści prozdrowotne, jakie propaguje kampania, są również osią wspieranego przez PZU nowego programu Adama Gizy „Zacznij od zdrowia”, nadawanego w każdą niedzielę o 11.05 w TVP2.

Kampania „Żyj długo i szczęśliwie” wystartowała 12 listopada. Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764