logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żyj długo i szczęśliwie - kampania PZU

  PR 12.11.2021, przeczytano 1267 razy
ilustracjastrzałka

Największy polski ubezpieczyciel startuje z ogólnopolską kampanią, która ma uświadamiać jak wielki wpływ możemy mieć na długość i jakość swojego życia. Do współpracy PZU zaprosił ekspertów - lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków oraz liderów opinii promujących zdrowy styl życia. W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, który zawiera praktyczne wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie---kampania-pzu,393732,artykul.html

Jak przekonuje prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska, każdy z nas ma wpływ na to, jak będzie wyglądało jego życie za kilkanaście czy kilkadziesiąt lat.

– Badania pokazują, że znamy podstawowe zasady dbania o zdrowie, lecz trudno nam wcielić je w życie. Nic dziwnego, stale jesteśmy w pośpiechu. Czasem doba wydaje się za krótka, by wyspać się, przygotować zdrowe posiłki, poćwiczyć, spędzić aktywnie czas z rodziną. W natłoku spraw łatwo wypaść z rytmu. PZU Życie od lat towarzyszy Polakom w dbaniu o to, co najważniejsze, dlatego  teraz chcemy pokazać, że odzyskanie kontroli nad naszym zdrowiem i dobrym samopoczuciem jest możliwe. Nasza kampania „Żyj długo i szczęśliwie” ma dostarczyć Polakom rzetelną wiedzę jak w praktyce zacząć dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną, racjonalnie się odżywiać i wprowadzić w codzienne życie dobre nawyki - mówi Aleksandra Agatowska.

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.pzu.pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie.  Znajduje się tu wiele ciekawych artykułów na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, ale też bezpieczeństwa finansowego, które często jest istotnym naszego składnikiem dobrostanu. W każdą środę będą pojawiały się na niej także premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i liderów opinii. Rozmowy te poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Tematyka webinariów będzie nawiązywać do kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, które przygotował PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia. Webinarom towarzyszyć będą publikowane cyklicznie na profilach społecznościowych PZU i influencerów krótkie rozmowy na żywo, poświęcone m.in. poszukiwaniu równowagi w życiu rodzinnym i zawodowym, motywacji do pozytywnej zmiany, zdrowej diecie czy finansowym aspektom spokojnego i bezpiecznego życia.

W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”. To kilkadziesiąt stron praktycznych porad i wskazówek dotyczących profilaktyki zdrowotnej, m.in. badań okresowych, diety, regularnego uprawiania sportu. Do regularnej aktywności i ćwiczeń zachęca w nim m.in. Iga Świątek.

- Jako aktywna tenisistka mam pewne ograniczenia – w czasie wolnym nie mogę zdecydować się na każdy sport, bo niektóre groziłyby mi kontuzją. Często wybieram pływanie na desce z wiosłem. I to jest właśnie sedno aktywności fizycznej dla zdrowia – daje przyjemność, relaksuje i wcale nie musi się wiązać się z litrami wylanego potu i przekraczaniem własnych granic, chyba że ktoś tak lubi. Radość z uprawiania sportu jest równie ważna jak dyscyplina i determinacja, by utrzymać motywację i w tym sporcie wytrwać. A to w przyszłości przyniesie nam korzyści zdrowotne – przekonuje najbardziej znana dziś polska tenisistka. W kampanię PZU zaangażował się także zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, znane aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezes Longevity Center Joanna Bensz, utalentowana fotografka gwiazd Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum czy rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Działania ubezpieczyciela wspierają także mówca biznesowy i wykładowca akademicki Sebastian Kotow i Monika Hoffman Piszora, prowadząca bloga Dzieciaki Cudaki. Treści prozdrowotne, jakie propaguje kampania, są również osią wspieranego przez PZU nowego programu Adama Gizy „Zacznij od zdrowia”, nadawanego w każdą niedzielę o 11.05 w TVP2.

Kampania „Żyj długo i szczęśliwie” wystartowała 12 listopada. Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764