logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec w nowych opakowaniach doceniony przez branżę i konsumentów

  PR 31.01.2012, przeczytano 8685 razy
ilustracjastrzałka

Projekt butelki i etykiety Żywiec Porter otrzymał Złotego Orła 2011 w kategorii „Design – opakowanie”, opakowanie i etykieta Żywca full light otrzymało wyróżnienie w tym samym konkursie. Oba projekty zostały zrealizowane przez agencję brandingową BNA (Brand Nature Access). BNA jest również autorem designu wprowadzonego na rynek w grudniu 2011 wariantu piwa Żywiec Bock.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-w-nowych-opakowaniach-doceniony-przez-branze-i-konsumentow,14504,artykul.html

„Zdobyte trofea za design są o tyle istotne, że mogą być zwiastunem renesansu Żywca jako marki, o co toczy się walka i na co z pewnością zasługuje Żywiec” – mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.

Wyniki rzeczywiście są imponujące. Żywiec Bock został rewelacyjnie przyjęty przez konsumentów, szczególnie w lokalach o wyższym standardzie. Żywiec Porter otrzymał Złotego Orła za design butelki i etykiety, a Żywiec full light został wyróżniony w tym samym konkursie.

Grupa Żywiec współpracuje z BNA od 2009 roku.

Źródło: BNA

Dodatkowe informacje:

BNA jest polską agencją brandingową o zasięgu międzynarodowym. Działa od 2001 roku i jest częścią grupy komunikacji marketingowej Corporate Profiles DDB. BNA pracowało dla polskich i zagranicznych marek takich jak: Telekomunikacja Polska, Reserved, Empik, Totalizator Sportowy i marki konsumenckie należące do Totalizatora, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, m.st. Warszawa, BRE Bank, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredyt (Ukraina), Topvar (Słowacja). Założycielami agencji są Wojciech Mierowski i Mariusz Przybył.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764