logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec w nowych opakowaniach doceniony przez branżę i konsumentów

  PR 31.01.2012, przeczytano 10330 razy
ilustracjastrzałka

Projekt butelki i etykiety Żywiec Porter otrzymał Złotego Orła 2011 w kategorii „Design – opakowanie”, opakowanie i etykieta Żywca full light otrzymało wyróżnienie w tym samym konkursie. Oba projekty zostały zrealizowane przez agencję brandingową BNA (Brand Nature Access). BNA jest również autorem designu wprowadzonego na rynek w grudniu 2011 wariantu piwa Żywiec Bock.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-w-nowych-opakowaniach-doceniony-przez-branze-i-konsumentow,14504,artykul.html

„Zdobyte trofea za design są o tyle istotne, że mogą być zwiastunem renesansu Żywca jako marki, o co toczy się walka i na co z pewnością zasługuje Żywiec” – mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.

Wyniki rzeczywiście są imponujące. Żywiec Bock został rewelacyjnie przyjęty przez konsumentów, szczególnie w lokalach o wyższym standardzie. Żywiec Porter otrzymał Złotego Orła za design butelki i etykiety, a Żywiec full light został wyróżniony w tym samym konkursie.

Grupa Żywiec współpracuje z BNA od 2009 roku.

Źródło: BNA

Dodatkowe informacje:

BNA jest polską agencją brandingową o zasięgu międzynarodowym. Działa od 2001 roku i jest częścią grupy komunikacji marketingowej Corporate Profiles DDB. BNA pracowało dla polskich i zagranicznych marek takich jak: Telekomunikacja Polska, Reserved, Empik, Totalizator Sportowy i marki konsumenckie należące do Totalizatora, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, m.st. Warszawa, BRE Bank, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredyt (Ukraina), Topvar (Słowacja). Założycielami agencji są Wojciech Mierowski i Mariusz Przybył.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764