Marka browarnicza Żywiec wraz z siecią sklepów Żabka ogłosiła dla swoich klientów specjalny muzyczny konkurs “Wyśpiewaj Ż”. Aktywacja jest elementem kampanii Żywca z udziałem Jakuba z Ciechanowa, za którą odpowiada Feeders Agency.
Konkurs ma na celu zachęcenie konsumentek i konsumentów do spróbowania nowych smaków bezalkoholowego piwa Żywiec, m.in. Lemonż z nutą Cola 0.0%, Grejpfruż z nutą Acai 0.0%, Tropikaż z nutą Imbiru 0.0%, Pomelonż z Cytrusami 0.0%*. Kampania skierowana jest do osób, dla których ważne jest wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi i znajomymi. Ż stwarza im przestrzeń do takich wyjątkowych spotkań. Głównym przekazem jest hasło “Cho na Ż”.
- Młodość lubi śpiewać i lubi Ż, więc zrobiliśmy konkurs «Wyśpiewaj Ż» - komentuje Jakub z Ciechanowa, Młodszy Specjalista ds. Ż.
W związku z aktywacją powołano interdyscyplinarny zespół, w którym znaleźli się kreatywni, marketingowcy i deweloperzy. W efekcie ich działań powstała specjalna technologia, która umożliwia weryfikację zgodności linii melodycznej nowego nagrania z pierwotną melodią, będącą podstawą konkursu „Wyśpiewaj Ż”.
- Jakub z Ciechanowa to klient, o którego walczyliśmy. Wszyscy spodziewali się, że w ramach tej kampanii zaśpiewa, ale tym razem oddał przestrzeń i głos młodym - dodaje Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.
Feeders Agency w ramach stałej obsługi marki Żywiec odpowiada za koncepcję kreatywną przedsięwzięcia. Konkurs wystartował 10 maja i potrwa do 23 maja 2023 roku. Partnerzy: Żywiec, Żabka, Starcom, VRAAR S.A oraz SplashXR.
Źródło: Feeders Agency