logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec wraz z Żabką i Jakubem z Ciechanowa zorganizował konkurs „Wyśpiewaj Ż”

  PR 23.05.2023, przeczytano 1225 razy
ilustracjastrzałka

Marka browarnicza Żywiec wraz z siecią sklepów Żabka ogłosiła dla swoich klientów specjalny muzyczny konkurs “Wyśpiewaj Ż”. Aktywacja jest elementem kampanii Żywca z udziałem Jakuba z Ciechanowa, za którą odpowiada Feeders Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-wraz-z-zabka-i-jakubem-z-ciechanowa-zorganizowal-konkurs-_wyspiewaj-z_,400084,artykul.html

Konkurs ma na celu zachęcenie konsumentek i konsumentów do spróbowania nowych smaków bezalkoholowego piwa Żywiec, m.in. Lemonż z nutą Cola 0.0%, Grejpfruż z nutą Acai 0.0%, Tropikaż z nutą Imbiru 0.0%, Pomelonż z Cytrusami 0.0%*. Kampania skierowana jest do osób, dla których ważne jest wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi i znajomymi. Ż stwarza im przestrzeń do takich wyjątkowych spotkań. Głównym przekazem jest hasło “Cho na Ż”.

- Młodość lubi śpiewać i lubi Ż, więc zrobiliśmy konkurs «Wyśpiewaj Ż» - komentuje Jakub z Ciechanowa, Młodszy Specjalista ds. Ż.

W związku z aktywacją powołano interdyscyplinarny zespół, w którym znaleźli się kreatywni, marketingowcy i deweloperzy. W efekcie ich działań powstała specjalna technologia, która umożliwia weryfikację zgodności linii melodycznej nowego nagrania z pierwotną melodią, będącą podstawą konkursu „Wyśpiewaj Ż”.

- Jakub z Ciechanowa to klient, o którego walczyliśmy. Wszyscy spodziewali się, że w ramach tej kampanii zaśpiewa, ale tym razem oddał przestrzeń i głos młodym - dodaje Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

Feeders Agency w ramach stałej obsługi marki Żywiec odpowiada za koncepcję kreatywną przedsięwzięcia. Konkurs wystartował 10 maja i potrwa do 23 maja 2023 roku. Partnerzy: Żywiec, Żabka, Starcom, VRAAR S.A oraz SplashXR.

Źródło: Feeders Agency

Dodatkowe informacje:

* Produkt dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764