logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec wraz z Żabką i Jakubem z Ciechanowa zorganizował konkurs „Wyśpiewaj Ż”

  PR 23.05.2023, przeczytano 1977 razy
ilustracjastrzałka

Marka browarnicza Żywiec wraz z siecią sklepów Żabka ogłosiła dla swoich klientów specjalny muzyczny konkurs “Wyśpiewaj Ż”. Aktywacja jest elementem kampanii Żywca z udziałem Jakuba z Ciechanowa, za którą odpowiada Feeders Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-wraz-z-zabka-i-jakubem-z-ciechanowa-zorganizowal-konkurs-_wyspiewaj-z_,400084,artykul.html

Konkurs ma na celu zachęcenie konsumentek i konsumentów do spróbowania nowych smaków bezalkoholowego piwa Żywiec, m.in. Lemonż z nutą Cola 0.0%, Grejpfruż z nutą Acai 0.0%, Tropikaż z nutą Imbiru 0.0%, Pomelonż z Cytrusami 0.0%*. Kampania skierowana jest do osób, dla których ważne jest wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi i znajomymi. Ż stwarza im przestrzeń do takich wyjątkowych spotkań. Głównym przekazem jest hasło “Cho na Ż”.

- Młodość lubi śpiewać i lubi Ż, więc zrobiliśmy konkurs «Wyśpiewaj Ż» - komentuje Jakub z Ciechanowa, Młodszy Specjalista ds. Ż.

W związku z aktywacją powołano interdyscyplinarny zespół, w którym znaleźli się kreatywni, marketingowcy i deweloperzy. W efekcie ich działań powstała specjalna technologia, która umożliwia weryfikację zgodności linii melodycznej nowego nagrania z pierwotną melodią, będącą podstawą konkursu „Wyśpiewaj Ż”.

- Jakub z Ciechanowa to klient, o którego walczyliśmy. Wszyscy spodziewali się, że w ramach tej kampanii zaśpiewa, ale tym razem oddał przestrzeń i głos młodym - dodaje Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

Feeders Agency w ramach stałej obsługi marki Żywiec odpowiada za koncepcję kreatywną przedsięwzięcia. Konkurs wystartował 10 maja i potrwa do 23 maja 2023 roku. Partnerzy: Żywiec, Żabka, Starcom, VRAAR S.A oraz SplashXR.

Źródło: Feeders Agency

Dodatkowe informacje:

* Produkt dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764