logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój i Krzysztof Zalewski wspólnie dla dobra natury

  PR 17.06.2020, przeczytano 740 razy
ilustracja

Trwa kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem Zrównoważona przez naturę. W ramach prowadzonych działań marka zaprosiła na wyjątkowe muzyczne wydarzenie, które oprócz promocji muzyki i piękna Żywiecczyzny, miało ważny społecznie cel – zbiórka środków na sadzenie drzew w regionie, z którego pochodzi woda Żywiec Zdrój. 4 czerwca odbył się koncert Krzysztofa Zalewskiego w formule solo actu prosto z beskidzkiej polany. Wydarzenie było transmitowane na żywo na Facebooku oraz YouTube i oglądane przez blisko 180 tysięcy fanów. Kulisy przygotowania oraz przebieg koncertu można obejrzeć w wyemitowanym materiale making of.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-i-krzysztof-zalewski-wspolnie-dla-dobra-natury,387439,artykul.html

#zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego miał miejsce w jednym z najpiękniejszych, niedostępnych na co dzień dla turystów miejsc – polanie Dach Beskidów. Z uwagi na istniejące jeszcze ograniczenia w przemieszczaniu się i gromadzeniu, artysta wraz z Żywiec Zdrój postanowił choć w wirtualnej formie przybliżyć odbiorcom piękno Żywiecczyzny, oferując niezwykłą mieszankę muzyki i górskich krajobrazów. Koncert był transmitowany na żywo online na YouTube oraz kanałów społecznościowych artysty i Żywiec Zdrój. Ważnym elementem całego przedsięwzięcia była zbiórka pieniędzy, które – dzięki współpracy z Fundacją Ekologiczną ARKA – w całości przeznaczone zostaną na sadzenie nowych drzew  regionie żywieckim.

Wydarzenie przyciągnęło przed ekrany łącznie 180 tysięcy fanów. Tym razem jednak natura pokazała, że jest zbiorem żywiołów, z którymi nie da się dyskutować. Ze względu na gwałtowną burzę, która przetoczyła się nad Żywiecczyzną, koncert musiał zostać nagle przerwany a artyście udało się zagrać jedynie 4 utwory. Aby zrekompensować słuchaczom tę sytuację, muzyk dokończył koncert prosto ze schroniska, z akompaniamentem jedynie gitary akustycznej.

ilustracjastrzałka

- #zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego pokazał, jak potężna i nieprzewidywalna jest natura. Mimo, że warunki pogodowe uniemożliwiły nam kontynuację koncertu, niezwykle cieszymy się, że wydarzenie przyciągnęło tak dużą liczbę odbiorców, którzy dodatkowo wsparli naszą zbiórkę. Troska o naturę jest nierozerwalnie wpisana w funkcjonowanie naszej marki – od 11 lat, wspólnie z naszymi partnerami sadzimy drzewa w regionie żywieckim, które mają ogromne znaczenia dla poprawy retencji i zachowania równowagi naturalnych ekosystemów. Dzięki zebranym funduszom, już najbliższej jesieni będziemy mogli zasadzić kolejne – mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Dodatkowo artysta udostępnił wszystkie cztery utwory zarejestrowane podczas wydarzenia.

ilustracjastrzałka

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie
Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764