logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój i Krzysztof Zalewski wspólnie dla dobra natury

  PR 17.06.2020, przeczytano 1771 razy
ilustracja

Trwa kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem Zrównoważona przez naturę. W ramach prowadzonych działań marka zaprosiła na wyjątkowe muzyczne wydarzenie, które oprócz promocji muzyki i piękna Żywiecczyzny, miało ważny społecznie cel – zbiórka środków na sadzenie drzew w regionie, z którego pochodzi woda Żywiec Zdrój. 4 czerwca odbył się koncert Krzysztofa Zalewskiego w formule solo actu prosto z beskidzkiej polany. Wydarzenie było transmitowane na żywo na Facebooku oraz YouTube i oglądane przez blisko 180 tysięcy fanów. Kulisy przygotowania oraz przebieg koncertu można obejrzeć w wyemitowanym materiale making of.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-i-krzysztof-zalewski-wspolnie-dla-dobra-natury,387439,artykul.html

#zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego miał miejsce w jednym z najpiękniejszych, niedostępnych na co dzień dla turystów miejsc – polanie Dach Beskidów. Z uwagi na istniejące jeszcze ograniczenia w przemieszczaniu się i gromadzeniu, artysta wraz z Żywiec Zdrój postanowił choć w wirtualnej formie przybliżyć odbiorcom piękno Żywiecczyzny, oferując niezwykłą mieszankę muzyki i górskich krajobrazów. Koncert był transmitowany na żywo online na YouTube oraz kanałów społecznościowych artysty i Żywiec Zdrój. Ważnym elementem całego przedsięwzięcia była zbiórka pieniędzy, które – dzięki współpracy z Fundacją Ekologiczną ARKA – w całości przeznaczone zostaną na sadzenie nowych drzew  regionie żywieckim.

Wydarzenie przyciągnęło przed ekrany łącznie 180 tysięcy fanów. Tym razem jednak natura pokazała, że jest zbiorem żywiołów, z którymi nie da się dyskutować. Ze względu na gwałtowną burzę, która przetoczyła się nad Żywiecczyzną, koncert musiał zostać nagle przerwany a artyście udało się zagrać jedynie 4 utwory. Aby zrekompensować słuchaczom tę sytuację, muzyk dokończył koncert prosto ze schroniska, z akompaniamentem jedynie gitary akustycznej.

ilustracjastrzałka

- #zrównoważonyprzeznaturę Solo Act Live Krzysztofa Zalewskiego pokazał, jak potężna i nieprzewidywalna jest natura. Mimo, że warunki pogodowe uniemożliwiły nam kontynuację koncertu, niezwykle cieszymy się, że wydarzenie przyciągnęło tak dużą liczbę odbiorców, którzy dodatkowo wsparli naszą zbiórkę. Troska o naturę jest nierozerwalnie wpisana w funkcjonowanie naszej marki – od 11 lat, wspólnie z naszymi partnerami sadzimy drzewa w regionie żywieckim, które mają ogromne znaczenia dla poprawy retencji i zachowania równowagi naturalnych ekosystemów. Dzięki zebranym funduszom, już najbliższej jesieni będziemy mogli zasadzić kolejne – mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Dodatkowo artysta udostępnił wszystkie cztery utwory zarejestrowane podczas wydarzenia.

ilustracjastrzałka

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764