Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, marka Żywiec Zdrój wprowadziła Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce. Produkty nie zawierają cukru czy substancji słodzących, dlatego są idealną propozycją dla miłośników orzeźwiających smaków, którzy dbają o zdrową dietę, kupują produkty - z dobrym i prostym składem, a jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku. Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce dostępny jest od marca br. w 3 orzeźwiających wariantach smakowych: mango-marakuja, cytryna-mięta, pomarańcza-grejpfrut.
Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce, to obok Żywiec Zdrój Naturals i Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku kolejna propozycja od marki, skierowana do osób poszukujących owocowych smaków, ale bez cukru, słodzików czy kalorii. Marka sukcesywnie rozwija swoją ofertę o produkty będące zdrowszą alternatywą dla popularnych, regularnie słodzonych napojów dostępnych na rynku. Ponadto, wszystkie produkty smakowe z oferty marki są niskokaloryczne lub całkowicie bez kalorii, nie zawierają konserwantów ani sztucznych aromatów.
Produkty Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce są już dostępne w ofercie sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena wynosi 2,59 zł za puszkę o pojemności 330 ml. Produkt można zakupić również na stronie zywiec-zdroj-sklep.pl, a od kwietnia br. pojawi się również w szerokiej dystrybucji. Wprowadzeniu nowego formatu będzie towarzyszyła kampania wspierająca sprzedaż. Obejmie ona działania w Internecie i telewizji, kanały własne marki, PR oraz aktywacje influencerskie.
Źródło: DANONE