logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce wsparte kampanią

  PR 27.04.2021, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, marka Żywiec Zdrój wprowadziła Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce. Produkty nie zawierają cukru czy substancji słodzących, dlatego są idealną propozycją dla miłośników orzeźwiających smaków, którzy dbają o zdrową dietę, kupują produkty - z dobrym i prostym składem, a jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku. Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce dostępny jest od marca br. w 3 orzeźwiających wariantach smakowych: mango-marakuja, cytryna-mięta, pomarańcza-grejpfrut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-i-naturalna-nuta-smaku-w-puszce-wsparte-kampania,391237,artykul.html

Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce, to obok Żywiec Zdrój Naturals i Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku kolejna propozycja od marki, skierowana do osób poszukujących owocowych smaków, ale bez cukru, słodzików czy kalorii. Marka sukcesywnie rozwija swoją ofertę o produkty będące zdrowszą alternatywą dla popularnych, regularnie słodzonych napojów dostępnych na rynku. Ponadto, wszystkie produkty smakowe z oferty marki są niskokaloryczne lub całkowicie bez kalorii, nie zawierają konserwantów ani sztucznych aromatów.

Produkty Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce są już dostępne w ofercie sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena wynosi 2,59 zł za puszkę o pojemności 330 ml. Produkt można zakupić również na stronie zywiec-zdroj-sklep.pl, a od kwietnia br. pojawi się również w szerokiej dystrybucji. Wprowadzeniu nowego formatu będzie towarzyszyła kampania wspierająca sprzedaż. Obejmie ona działania w Internecie i telewizji, kanały własne marki, PR oraz aktywacje influencerskie.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764