logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej

  PR 05.08.2020, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł każda oraz jedną nagrodę w wysokości 50 000 zł. Akcja potrwa do końca września br. Działania promocyjne prowadzone są w punktach sprzedaży oraz w kanałach społecznościowych marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-promuje-zywiecczyzne-w-najnowszej-loterii-produktowej-wody-niegazowanej,388010,artykul.html

Najnowsza akcja promocyjna Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem „Odkryj polskie góry” oparta jest na mechanizmie loterii paragonowej. Do udziału w loterii uprawnia zakup sześciu dowolnych produktów z linii Żywiec Zdrój niegazowany (z wyłączeniem napojów smakowych). Otrzymany paragon należy następnie zarejestrować na dedykowanej stronie. Przez cały okres trwania loterii każdego dnia losowana będzie jedna nagroda o wartości 4 000 zł. Dodatkowo, na zakończenie loterii wylosowana zostanie jedna nagroda dodatkowa w wysokości 50 000 zł.

Sprzedaż promocyjna trwa od 1.08 do 30.09 br. i będzie wspierana działaniami reklamowymi w kanałach społecznościowych marki oraz materiałami POS w punktach sprzedaży.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764