logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój w nowej kampanii outdoorowej

  PR 13.07.2020, przeczytano 914 razy
ilustracja

1 lipca wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski. Wykorzystano w nich zarówno klasyczne formaty OOH, jak i niestandardowe rozwiązania, pozwalające na wkomponowanie dzikiej i nieskazitelnej natury Żywiecczyzny w typowe elementy przestrzeni miejskiej. Efekt ten udało się uzyskać m.in.  dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-w-nowej-kampanii-outdoorowej,387758,artykul.html

W ramach najnowszej kampanii Żywiec Zdrój marka zaprezentowała nową butelkę wody niegazowanej Żywiec Zdrój oraz jej kluczowe wyróżniki, takie jak zbalansowaną kompozycję mineralną, delikatny smak czy odpowiedzialne podejście do kwestii recyklingu opakowań plastikowych. Kluczowym elementem prowadzonych działań jest również podkreślenie jej związku z regionem Żywiecczyzny. Z tego względu dzika natura pojawiła się m.in. w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy. Przejście przez podziemia pod Rondem Dmowskiego uprzyjemniają żywieckie strumienie i lasy. W Krakowie z kolei, na ulicy Zwierzynieckiej pojawił się mural przedstawiający górski krajobraz Żywiecczyzny.

ilustracjastrzałka

- Celem kampanii było przybliżenie konsumentom wyjątkowego charakteru Żywiecczyzny poprzez wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Aby jak najbardziej wzmocnić efekt przejęcia miast przez dziką naturę, obok różnorodności formatów analogowego OOH, sięgnęliśmy także po najnowocześniejsze formy reklamy digitalowej i rozwiązania cyfrowe. Umożliwiło nam to doskonałe wkomponowanie się w tkankę miejską, m.in. w witryny sklepów, restauracji i punktów usługowych czy fasadę centrum handlowego Plac Unii, na której pojawił się wielkopowierzchniowy ekran LED – mówi Paulina Złotnicka, Head of Media & Integrated Communication w Żywiec Zdrój.

ilustracjastrzałka

Działania reklamowe są częścią prowadzonej od maja kampanii „Zrównoważona przez naturę”, w której Żywiec Zdrój podkreśla swój związek z naturą regionu, skupiając się na elementach decydujących o wyjątkowości produktów marki. Kampania outdoorowa potrwa od 1 do 31 lipca. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

ilustracjastrzałka

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764