logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój w nowej kampanii outdoorowej

  PR 13.07.2020, przeczytano 368 razy
ilustracja

1 lipca wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski. Wykorzystano w nich zarówno klasyczne formaty OOH, jak i niestandardowe rozwiązania, pozwalające na wkomponowanie dzikiej i nieskazitelnej natury Żywiecczyzny w typowe elementy przestrzeni miejskiej. Efekt ten udało się uzyskać m.in.  dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-w-nowej-kampanii-outdoorowej,387758,artykul.html

W ramach najnowszej kampanii Żywiec Zdrój marka zaprezentowała nową butelkę wody niegazowanej Żywiec Zdrój oraz jej kluczowe wyróżniki, takie jak zbalansowaną kompozycję mineralną, delikatny smak czy odpowiedzialne podejście do kwestii recyklingu opakowań plastikowych. Kluczowym elementem prowadzonych działań jest również podkreślenie jej związku z regionem Żywiecczyzny. Z tego względu dzika natura pojawiła się m.in. w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy. Przejście przez podziemia pod Rondem Dmowskiego uprzyjemniają żywieckie strumienie i lasy. W Krakowie z kolei, na ulicy Zwierzynieckiej pojawił się mural przedstawiający górski krajobraz Żywiecczyzny.

ilustracjastrzałka

- Celem kampanii było przybliżenie konsumentom wyjątkowego charakteru Żywiecczyzny poprzez wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Aby jak najbardziej wzmocnić efekt przejęcia miast przez dziką naturę, obok różnorodności formatów analogowego OOH, sięgnęliśmy także po najnowocześniejsze formy reklamy digitalowej i rozwiązania cyfrowe. Umożliwiło nam to doskonałe wkomponowanie się w tkankę miejską, m.in. w witryny sklepów, restauracji i punktów usługowych czy fasadę centrum handlowego Plac Unii, na której pojawił się wielkopowierzchniowy ekran LED – mówi Paulina Złotnicka, Head of Media & Integrated Communication w Żywiec Zdrój.

ilustracjastrzałka

Działania reklamowe są częścią prowadzonej od maja kampanii „Zrównoważona przez naturę”, w której Żywiec Zdrój podkreśla swój związek z naturą regionu, skupiając się na elementach decydujących o wyjątkowości produktów marki. Kampania outdoorowa potrwa od 1 do 31 lipca. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

ilustracjastrzałka

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764