logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój z nową kampanią „Jakość z natury”

  PR 12.06.2024, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-z-nowa-kampania-_jakosc-z-natury_,404606,artykul.html

Kampania „Jakość z natury” pokazuje naturalne procesy, dzięki którym powstaje woda źródlana. Za jakość i smak wody niegazowanej Żywiec Zdrój odpowiada przyroda Beskidu Żywieckiego. Zanim woda trafi do ujęcia, pokonuje wielokilometrową trasę od szczytów gór, przez ciasne szczeliny fliszu karpackiego. Podczas tej podróży wzbogaca się o składniki mineralne oraz naturalnie filtruje przez beskidzkie piaskowce, osiągając swoją jakość. To właśnie dzięki temu jest odpowiednia do picia dla każdego, także dla kobiet w ciąży. Woda niegazowana Żywiec Zdrój jest w pełni krystaliczna i naturalna, co jest podkreślane w najnowszych działaniach komunikacyjnych.

ilustracjastrzałka

Jakość dla natury

Żywiec Zdrój to także jakość dla natury. Od piętnastu lat firma podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska i przywrócenia jego naturalnego stanu: wspiera powstanie systemu kaucyjnego w Polsce
i prowadzi program „Po stronie natury”, który skupia się na działaniach w obszarze ochrony zasobów wodnych. Na program składają się trzy przedsięwzięcia: zasadzenie 8 milionów drzew, inicjatywa „Kwietne Łąki” – polegająca na ochronie łąk wysokogórskich i spowalnianiu odpływu wody, projekt „Kropla do Kropli”, którego celem jest odtworzenie mokradeł. W maju tego roku Żywiec Zdrój zobowiązał się aż pięciokrotnie zwiększyć ilość dotychczas odnawianych dzięki działaniom ,,Po stronie natury” zasobów wody. Firma dąży do zwiększenia w 2030 roku dostępności wody dla lokalnych społeczności w miejscach prowadzenia swojej działalności aż 2,5-krotnie.

Zgodnie ze zobowiązaniem z 2018 roku Żywiec Zdrój konsekwentnie prowadzi działania na rzecz podniesienia poziomu zbiórki i recyklingu opakowań w Polsce tak, by nie trafiały tam, gdzie nie powinny się znaleźć, np. do lasów czy zbiorników wodnych.

Kampania „Jakość z natury”

Nowa kampania marki „Jakość z natury” będzie wspierana przez 30 i 15-sekundowe spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i internecie oraz 15-sekundowe spoty w formie reklam przed filmami familijnymi
w kinach. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – Televisor sp. z o.o., Badi Badi sp z o.o. (przygotowanie spotu), agencja kreatywna – VMLY&R (idea kreatywna), agencja Labcon (współpraca z content creatorami), EssenceMediacom oraz Tailor Made (kontakt z mediami).

Źródło: Danone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764