logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój z nową kampanią „Jakość z natury”

  PR 12.06.2024, przeczytano 812 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-z-nowa-kampania-_jakosc-z-natury_,404606,artykul.html

Kampania „Jakość z natury” pokazuje naturalne procesy, dzięki którym powstaje woda źródlana. Za jakość i smak wody niegazowanej Żywiec Zdrój odpowiada przyroda Beskidu Żywieckiego. Zanim woda trafi do ujęcia, pokonuje wielokilometrową trasę od szczytów gór, przez ciasne szczeliny fliszu karpackiego. Podczas tej podróży wzbogaca się o składniki mineralne oraz naturalnie filtruje przez beskidzkie piaskowce, osiągając swoją jakość. To właśnie dzięki temu jest odpowiednia do picia dla każdego, także dla kobiet w ciąży. Woda niegazowana Żywiec Zdrój jest w pełni krystaliczna i naturalna, co jest podkreślane w najnowszych działaniach komunikacyjnych.

ilustracjastrzałka

Jakość dla natury

Żywiec Zdrój to także jakość dla natury. Od piętnastu lat firma podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska i przywrócenia jego naturalnego stanu: wspiera powstanie systemu kaucyjnego w Polsce
i prowadzi program „Po stronie natury”, który skupia się na działaniach w obszarze ochrony zasobów wodnych. Na program składają się trzy przedsięwzięcia: zasadzenie 8 milionów drzew, inicjatywa „Kwietne Łąki” – polegająca na ochronie łąk wysokogórskich i spowalnianiu odpływu wody, projekt „Kropla do Kropli”, którego celem jest odtworzenie mokradeł. W maju tego roku Żywiec Zdrój zobowiązał się aż pięciokrotnie zwiększyć ilość dotychczas odnawianych dzięki działaniom ,,Po stronie natury” zasobów wody. Firma dąży do zwiększenia w 2030 roku dostępności wody dla lokalnych społeczności w miejscach prowadzenia swojej działalności aż 2,5-krotnie.

Zgodnie ze zobowiązaniem z 2018 roku Żywiec Zdrój konsekwentnie prowadzi działania na rzecz podniesienia poziomu zbiórki i recyklingu opakowań w Polsce tak, by nie trafiały tam, gdzie nie powinny się znaleźć, np. do lasów czy zbiorników wodnych.

Kampania „Jakość z natury”

Nowa kampania marki „Jakość z natury” będzie wspierana przez 30 i 15-sekundowe spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i internecie oraz 15-sekundowe spoty w formie reklam przed filmami familijnymi
w kinach. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – Televisor sp. z o.o., Badi Badi sp z o.o. (przygotowanie spotu), agencja kreatywna – VMLY&R (idea kreatywna), agencja Labcon (współpraca z content creatorami), EssenceMediacom oraz Tailor Made (kontakt z mediami).

Źródło: Danone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764