logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój z nową kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku

  PR 04.03.2021, przeczytano 298 razy
ilustracjastrzałka

W marcu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, w której marka informuje o realizacji bezprecedensowego zobowiązania – zbiórki i recyklingu równowartości 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku. Jest to równocześnie pierwsza w historii firmy szeroko zasięgowa kampania o tematyce recyklingu plastiku. Działania reklamowe realizowane są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz na kanałach influencerów i prowadzone będą do końca kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-z-nowa-kampania-celebrujaca-zbiorke-100procent-plastiku,390467,artykul.html

Zrównoważony rozwój leży u podstaw funkcjonowania Żywiec Zdrój. Firma bierze odpowiedzialność nie tylko za swoje produkty, ale również za wszystko, co jest z nimi związane, w tym opakowania, w których dostarczane są produkty marki. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 roku na rynek. Na początku tego roku firma poinformowała o realizacji planu. Zebrane tworzywa sztuczne przekazano do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg.

- Jesteśmy po stronie natury, a to oznacza, że troska o środowisko naturalne przyświeca nam na każdym etapie naszej działalności. Od lat w Żywiec Zdrój podejmujemy działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, z czego jednym z kluczowych obszarów jest temat opakowań – dążymy do domykania obiegu plastiku, wprowadzamy butelki z recyklingu i edukujemy Polaków na temat właściwej segregacji odpadów. Jesteśmy dumni, że mimo reorganizacji wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem. W najnowszej kampanii chcieliśmy podkreślić ten fakt, ale także podziękować naszym konsumentom, ponieważ na koniec dnia to każdy z nich wyrzucając plastikową butelkę do żółtego kosza, przyczynił się do realizacji tego bezprecedensowego zobowiązania - komentuje Klaudia Krawczyk, Starszy Kierownik marki Żywiec Zdrój.
 
O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764