21 kwietnia ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki, jako naturalne, intensywne i natychmiastowe orzeźwienie w ciepłe dni. Działania obejmują również promocję innowacyjnych produktów smakowych Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, które stanowią alternatywę do wysoko słodzonych napojów dostępnych na rynku. Aktywności prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, na kanale Youtube oraz w mediach społecznościowych. Całość zostanie wsparta aktywnościami z obszaru influencer marketingu. Aktywacja marki potrwa do końca sierpnia.
Najnowsza kampania marki Żywiec Zdrój składa się z dwóch odsłon. Pierwsza z nich, dedykowana wodzie gazowanej Żywiec Zdrój Mocny Gaz, prowadzona jest pod hasłem Moc orzeźwienia. Druga natomiast, zbudowana wokół idei Moc orzeźwienia bez słodzenia, poświęcona jest mocno gazowanym napojom – Mocny Gaz i nuta smaku oraz tegorocznej nowości w puszkach Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Smaku. W kreacjach reklamowych marka podkreśla charakterystyczne cechy produktów – mocne, naturalne orzeźwienie, szczególnie w gorące dni. Bohaterowie spotów pokazują konsumentom, jak produkt oddziałuje na ich zmysły podczas letnich upałów.
- W spocie reklamowym chcieliśmy pokazać doświadczenie natychmiastowego orzeźwienia, jakie oferuje krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Produkty z tej linii gwarantują intensywne i naturalne orzeźwienie, nawet w największy upał. Z kolei produkty Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, będące połączeniem wyłącznie wody źródlanej i naturalnych aromatów, bez cukru, słodzików, konserwantów czy kalorii, są idealną propozycją dla miłośników orzeźwiających smaków, którzy dbają o zdrową dietę, kupują produkty – z dobrym i prostym składem, a jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku. Dostępne w trzech wariantach smakowych produkty z linii Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku to dodatkowo świetna alternatywa do wysoko słodzonych napojów smakowych dostępnych na rynku i propozycja dla tych, którzy chcą pić zdrowiej. - podkreśla Martyna Jaskólska, Kierownik Marki w Żywiec Zdrój.
Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, w marcu tego roku marka Żywiec Zdrój wprowadziła również nowość – Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i wyłącznie naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce. Nowy format to idealne rozwiązanie dla osób żyjących w biegu – idealnie sprawdzi się poza domem i podobnie jak wszystkie opakowania w ofercie marki, w pełni nadaje się do recyklingu.
Szeroko zasięgowa kampania Moc orzeźwienia oraz Moc orzeźwienia bez słodzenia, prowadzone będą w TV, Digitalu, w tym na kanałach społecznościowych, jak również obejmować będa szereg promocji konsumenckich we współpracy z partnerami handlowymi i działań w punktach sprzedaży. Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.
Źródło: DANONE