logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój z nową kampanią produktów mocno gazowanych

  PR 22.04.2021, przeczytano 1622 razy
ilustracjastrzałka

21 kwietnia ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki, jako naturalne, intensywne i natychmiastowe orzeźwienie w ciepłe dni. Działania obejmują również promocję innowacyjnych produktów smakowych Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, które stanowią alternatywę do wysoko słodzonych napojów dostępnych na rynku. Aktywności prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, na kanale Youtube oraz w mediach społecznościowych. Całość zostanie wsparta aktywnościami z obszaru influencer marketingu. Aktywacja marki potrwa do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-z-nowa-kampania-produktow-mocno-gazowanych,391168,artykul.html

Najnowsza kampania marki Żywiec Zdrój składa się z dwóch odsłon. Pierwsza z nich, dedykowana wodzie gazowanej Żywiec Zdrój Mocny Gaz, prowadzona jest  pod hasłem Moc orzeźwienia. Druga natomiast, zbudowana wokół idei Moc orzeźwienia bez słodzenia, poświęcona jest mocno gazowanym napojom – Mocny Gaz i nuta smaku oraz tegorocznej nowości w puszkach  Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Smaku. W kreacjach reklamowych marka podkreśla charakterystyczne cechy produktów – mocne, naturalne orzeźwienie, szczególnie w gorące dni. Bohaterowie spotów pokazują konsumentom, jak produkt oddziałuje na ich zmysły podczas letnich upałów.

- W spocie reklamowym chcieliśmy pokazać doświadczenie natychmiastowego orzeźwienia, jakie oferuje krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Produkty z tej linii gwarantują intensywne i naturalne orzeźwienie, nawet w największy upał. Z kolei produkty Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, będące połączeniem wyłącznie wody źródlanej i naturalnych aromatów, bez cukru, słodzików, konserwantów czy kalorii, są idealną propozycją dla miłośników orzeźwiających smaków, którzy dbają o zdrową dietę, kupują produkty – z dobrym i prostym składem, a jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku. Dostępne w trzech wariantach smakowych produkty z linii Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku to dodatkowo świetna alternatywa do wysoko słodzonych napojów smakowych dostępnych na rynku i propozycja dla tych, którzy chcą pić zdrowiej.  - podkreśla Martyna Jaskólska, Kierownik Marki w Żywiec Zdrój.

Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, w marcu tego roku marka Żywiec Zdrój wprowadziła również nowość – Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i wyłącznie naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce. Nowy format to idealne rozwiązanie dla osób żyjących w biegu – idealnie sprawdzi się poza domem i podobnie jak wszystkie opakowania w ofercie marki, w pełni nadaje się do recyklingu.

Szeroko zasięgowa kampania Moc orzeźwienia oraz Moc orzeźwienia bez słodzenia, prowadzone będą w TV, Digitalu, w tym na kanałach społecznościowych, jak również obejmować będa szereg promocji konsumenckich we współpracy z partnerami handlowymi i działań w punktach sprzedaży.  Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Komentarz usunięty z przyczyn regulaminowych: spam

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764