Marka Żywiec Zdrój Naturals w kooperacji z Frisco.pl wystartowała z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez QCZAJ’a, znanego trenera i motywatora.
Kampania e-commerce realizowana przez Żywiec Zdrój i Frisco.pl to pierwsze tego typu doświadczenie dla obu marek. Celem akcji jest zachęcenie do nawadniania z Żywiec Zdrój Naturals i przekierowanie konsumentów bezpośrednio z TikToka do zakupów na Frisco.pl.
- Sprzedaż to jeden z kierunków rozwoju TikToka, co przekłada się na atrakcyjność platformy dla takich marek jak Żywiec Zdrój czy Frisco.pl. Aplikacja ciągle się zmienia, także pod kątem demografii, dzięki czemu regularnie przybywa na niej odbiorców, do których skierowane są nasze kampanie. Mamy świadomość, że podjęte przez nas działanie jest pionierskie na polskim rynku, ale to jeszcze bardziej zachęca nas do tego typu aktywności. Żywiec Zdrój to nie tylko lider sprzedaży, ale marka poszukująca nowatorskich rozwiązań, a co za tym idzie podążająca za tym w jaki sposób i gdzie konsumują media jej klienci. Do realizacji kampanii zaprosiliśmy QCZAJ’a, współpracę z którym bardzo cenimy. Doskonale wie jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu, a z drugiej strony rozumie poszukiwanie nowych smaków przez konsumentów. Tym razem Daniel z wrodzoną sobie lekkością i humorem stworzył dla Żywiec Zdrój Naturals serię filmików zachęcających do nawadniania i odwiedzania Frisco.pl – zaznacza Marta Jarkiewicz Digital Brand Manager marki Żywiec Zdrój.
Żywiec Zdrój Naturals to połączenie krystalicznej wody źródlanej i delikatnego smaku owoców w 100% pochodzenia naturalnego. To doskonały produkt dla osób poszukujących zdrowego orzeźwienia bez cukru, słodzików, konserwantów oraz kalorii. Żywiec Zdrój Naturals dostępny jest w czterech wersjach smakowych: z delikatną nutą cytryny i mango, limonki i mięty, maliny i cytryny oraz mandarynki i trawy cytrynowej.
Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom, natomiast za współpracę z Influencerem oraz działania PR agencja Tailor Made PR.
Źródło: Tailor Made PR