logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój z nowatorską kampanią na Tiktoku

  PR 16.11.2022, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żywiec Zdrój Naturals w kooperacji z Frisco.pl wystartowała z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez QCZAJ’a, znanego trenera i motywatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-z-nowatorska-kampania-na-tiktoku,397994,artykul.html

Kampania e-commerce realizowana przez Żywiec Zdrój i Frisco.pl to pierwsze tego typu doświadczenie dla obu marek. Celem akcji jest zachęcenie do nawadniania z Żywiec Zdrój Naturals i przekierowanie konsumentów bezpośrednio z TikToka do zakupów na Frisco.pl.  

- Sprzedaż to jeden z kierunków rozwoju TikToka, co przekłada się na atrakcyjność platformy dla takich marek jak Żywiec Zdrój czy Frisco.pl.  Aplikacja ciągle się zmienia, także pod kątem demografii, dzięki czemu regularnie przybywa na niej odbiorców, do których skierowane są nasze kampanie. Mamy świadomość, że podjęte przez nas działanie jest pionierskie na polskim rynku, ale to jeszcze bardziej zachęca nas do tego typu aktywności. Żywiec Zdrój to nie tylko lider sprzedaży, ale marka poszukująca nowatorskich rozwiązań, a co za tym idzie podążająca za tym w jaki sposób i gdzie konsumują media jej klienci. Do realizacji kampanii zaprosiliśmy QCZAJ’a, współpracę z którym bardzo cenimy. Doskonale wie jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu, a z drugiej strony rozumie poszukiwanie nowych smaków przez konsumentów. Tym razem Daniel z wrodzoną sobie lekkością i humorem stworzył dla Żywiec Zdrój Naturals serię filmików zachęcających do nawadniania i odwiedzania Frisco.pl – zaznacza Marta Jarkiewicz Digital Brand Manager marki Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój Naturals to połączenie krystalicznej wody źródlanej i delikatnego smaku owoców w 100% pochodzenia naturalnego. To doskonały produkt dla osób poszukujących zdrowego orzeźwienia bez cukru, słodzików, konserwantów oraz kalorii. Żywiec Zdrój Naturals dostępny jest w czterech wersjach smakowych: z delikatną nutą cytryny i mango, limonki i mięty, maliny i cytryny oraz mandarynki i trawy cytrynowej.

Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom, natomiast za współpracę z Influencerem oraz działania PR agencja Tailor Made PR.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing i AI - konferencja I love marketing & technology już w październiku
23 – 27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i będzie skupiał się na marketingu oraz AI.
Laureaci 15. edycji konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy
Podczas targów Festiwal Marketingu, które odbyły się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa, miała miejsce 15. Jubileuszowa edycja konkursu na najlepszy display reklamowy POS STARS.
Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją...
Golden Drum 2023: więcej zgłoszeń do konkursu
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Liczba zgłoszeń w sekcji Creative Media Excellence przekroczyła oczekiwania kapituły konkursu. Zwycięzcy Golden Drum zostaną ogłoszeni...
Pro Experts Days to wydarzenie organizowane przez ekspertów branży digital marketingu, kierowane do środowiska marketingowego i biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764