logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój ze Smakiem w nowej odsłonie

  PR 27.06.2017, przeczytano 5007 razy
ilustracjastrzałka

Nowy Żywiec Zdrój ze Smakiem powstał z miłości krystalicznie czystej wody i smaku owoców. To udoskonalona forma znanego od lat napoju. Zmianie uległa nie tylko nazwa, ale również skład produktu. Nowy napój jest też niskokaloryczny i nie zawiera konserwantów. Jego lekki, owocowy smak to doskonała orzeźwiająca alternatywa na lato… i nie tylko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-ze-smakiem-w-nowej-odslonie,32946,artykul.html

- Żywiec Zdrój ze Smakiem to produkt skierowany do tych, którzy dbają o odpowiedni poziom nawodnienia, ale czasem mają ochotę na odrobinę lekkiego, owocowego smaku. Bazą dla Żywiec Zdrój ze Smakiem jest najwyższej jakości krystaliczna woda źródlana, a delikatny smak owoców zapewni przyjemność wszystkim poszukiwaczom smaku – powiedziała Olga Woźniak, Starszy Kierownik Marki w Żywiec Zdrój S.A.

Żywiec Zdrój ze Smakiem ma nie tylko nowy, lekki smak, ale także zmienioną etykietę, która podkreśla wszystkie walory produktu i ułatwia odnalezienie na półce ulubionego wariantu.

Napój dostępny jest w dwóch pojemnościach – 1,5 l w smakach: truskawka, cytryna, jabłko i brzoskwinia oraz w oraz 0,5 l w wariancie truskawka, cytryna oraz jabłko.

Wprowadzenie na rynek nowego Żywiec Zdrój ze Smakiem wspiera kampania reklamowa w telewizji i mediach społecznościowych. Od końca czerwca w czołowych stacjach telewizyjnych oglądać można kampanię reklamową podkreślającą walory produktu, w której opowiedziana została historia miłości pomiędzy kroplą krystalicznie czystej wody a owocem.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

www.zywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764