logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywieccy browarnicy w nowym spocie Ż

  PR 28.03.2019, przeczytano 1143 razy
ilustracja

Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Każdy z nich pełen jest pasji, a do warzenia piwa podchodzi z radością i gotowością do eksperymentowania, czego wynikiem są piwne gatunki Żywca. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła „Chce się Ż”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywieccy-browarnicy-w-nowym-spocie-z,381852,artykul.html

Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej stoją na straży najwyższej jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Długa historia, lata doświadczenia i Chęć Ż sprawiają, że żywieccy piwowarzy nieustannie poszukują nowych receptur i chętnie eksperymentują z gatunkami. Doskonale widać to w nowym spocie reklamowym marki, w którym wystąpili browarnicy – Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.

- Marka Żywiec nieustannie się rozwija. Wszystko dzięki wielkiej pasji i zaangażowaniu żywieckich piwowarów. Nowy spot to z jednej strony wyraz uznania dla ich kunsztu, a z drugiej – dla radości, z jaką podchodzą do pracy. Są doskonałą emanacją hasła Chce się Ż. - Anna Paciejewska-Łapińska, kierownik marki Żywiec

Poza spotem telewizyjnym, marka prowadzi również komunikację w kanale digital. Oprócz prawdziwych piwowarów w kampanii bierze udział stand-uper – Wojtek Fiedorczuk, który w charakterystycznym dla siebie lekkim stylu rozmawia z żywieckimi browarnikami, by odpowiedzieć na pytania konsumentów zadawane w sieci. Dzięki temu oryginalnemu konceptowi konsumenci będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy na temat piwnego świata. Materiały wideo z udziałem Fiedorczuka będą udostępniane w social mediach marki Żywiec oraz na YouTubie.

Nowe spoty można oglądać od 13 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i w mediach społecznościowych.

Żywiec od lat zachęca do sięgania w życiu po więcej, a dzięki ofercie różnorodnych stylów piwnych daje konsumentom szansę na poznawanie nowych gatunków. Obecnie w portfolio Żywca znajduje się sześć piwnych specjalności: Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec 0.0% Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA oraz Żywiec Sesyjne IPA.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Antoni Nykowski, za jego realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, za postprodukcję – Televisor, a za dźwięk Ztudio&Burza. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: VMLY&R

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764