logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywińska wzmocni dział Social Media w Veneo

  PR 21.09.2015, przeczytano 1128 razy

Nowym specjalistą ds. Social Media w agencji interaktywnej Veneo, została Aleksandra Żywińska. Będzie odpowiedzialna za działania w obszarze Social Media dla stałych klientów agencji, takich jak Konspol, Pamapol, Paclan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywinska-wzmocni-dzial-social-media-w-veneo,26015,artykul.html

Żywińska odpowiadać będzie przede wszystkim za komunikację klientów komercyjnych agencji w kanałach społecznościowych. Będzie opiekować się markami kompleksowo: począwszy od tworzenia i strategicznego planowania contentu, przez kreowanie koncepcji dla kampanii, po monitorowanie i analizę efektów działań marketingowych. 

Aleksandra jest absolwentką Tekstów Kultury na Wydziale Polonistyki UJ, a swoją pasję do marketingu rozwinęła dzięki wiedzy zdobytej na podyplomowym Marketingu Internetowym AGH. Do Veneo trafiła ze startupu Rombo Games. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencji Umbrella Marketing Group. Swoje zamiłowanie do języka ojczystego wykorzystuje nie tylko w pracy zawodowej, lecz również pisząc recenzje literatury i zajmując się korektą. 

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Cóż za news.

avatar użytkownika
,

Rozwiniesz temat? Uważasz że newsy dotyczące personaliów nie przystoją portalowi branżowemu?  

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764