logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywińska wzmocni dział Social Media w Veneo

  PR 21.09.2015, przeczytano 1099 razy

Nowym specjalistą ds. Social Media w agencji interaktywnej Veneo, została Aleksandra Żywińska. Będzie odpowiedzialna za działania w obszarze Social Media dla stałych klientów agencji, takich jak Konspol, Pamapol, Paclan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywinska-wzmocni-dzial-social-media-w-veneo,26015,artykul.html

Żywińska odpowiadać będzie przede wszystkim za komunikację klientów komercyjnych agencji w kanałach społecznościowych. Będzie opiekować się markami kompleksowo: począwszy od tworzenia i strategicznego planowania contentu, przez kreowanie koncepcji dla kampanii, po monitorowanie i analizę efektów działań marketingowych. 

Aleksandra jest absolwentką Tekstów Kultury na Wydziale Polonistyki UJ, a swoją pasję do marketingu rozwinęła dzięki wiedzy zdobytej na podyplomowym Marketingu Internetowym AGH. Do Veneo trafiła ze startupu Rombo Games. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencji Umbrella Marketing Group. Swoje zamiłowanie do języka ojczystego wykorzystuje nie tylko w pracy zawodowej, lecz również pisząc recenzje literatury i zajmując się korektą. 

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Cóż za news.

avatar użytkownika
,

Rozwiniesz temat? Uważasz że newsy dotyczące personaliów nie przystoją portalowi branżowemu?  

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764