
Agencja Kreatywna Digital Kingdom stworzyła dla Programu Czwartego Polskiego Radia długofalową kampanię wizerunkową. Właśnie wystartowała jej trzecia edycja „Żywy Gig vol.3”
Żywy Gig to spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne od siebie gatunki muzyczne. Efektem ich wspólnej pracy w studiu Czwórki Polskiego Radia jest utwór, który powstaje specjalnie na potrzeby kampanii. Kulminacyjnym elementem projektu jest premiera utworu na antenie stacji oraz publikacja teledysku z występu live artystów na YouTube.
Projekt budujący nowoczesny wizerunek radia wystartował w maju tego roku. Pierwszy nagrany w ten sposób utwór „Diagram” był efektem spotkania Dawida Podsiadło z duetem producentów muzycznych Flirtini. W drugiej odsłonie cyklu wystąpili Karolina Czarnecka i SoDrumatic. Tworząc utwór „Za siedmioma blokami”.
„Blisko 2 000 000 wyświetleń pierwszych dwóch edycji cyklu na YouTube bez wsparcia reklamami pre-roll to sukces. Jednak najważniejsze jest, to że udało nam się stworzyć jakościową komunikację zgodną z DNA marki „Czwórka – Polskie Radio” – komentuje Joanna Gerlee Head of Creative Digital Kingom, autorka koncepcji kreatywnej „Żywy Gig”
W ramach trzeciego „Żywego Gigu”, którego premiera odbyła się w czwartek 19 listopada swoją premierę miał utwór „Ground Level”. Autorami są Natalia Nykiel, piosenkarka pop (wcześniej zdobyła listy przebojów singlem „ Bądź duży”) oraz Auer warszawski producent muzyczny, współtwórcą kolektywu The Lordz Team. Znany z kolaboracji między innymi z Pezetem.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za koncepcję kreatywną aktywacji oraz jej kompleksową obsługę: dobór artystów, realizację nagrania video, promocję projektu i działania PR. Planowane są kolejne 3 edycje cyklu.
Źródło: Digital Kingdom