logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywy Gig w promocji Programu Czwartego Polskiego Radia

  PR 20.11.2015, przeczytano 1057 razy
ilustracja
Natalia Nykiel

Agencja Kreatywna Digital Kingdom stworzyła dla Programu Czwartego Polskiego Radia długofalową kampanię wizerunkową. Właśnie wystartowała jej trzecia edycja „Żywy Gig vol.3”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywy-gig-w-promocji-programu-czwartego-polskiego-radia,26609,artykul.html

Żywy Gig to spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne od siebie gatunki muzyczne. Efektem ich wspólnej pracy w studiu Czwórki Polskiego Radia jest utwór, który powstaje specjalnie na potrzeby kampanii. Kulminacyjnym elementem projektu jest premiera utworu na antenie stacji oraz publikacja teledysku z występu live artystów na YouTube.

Projekt budujący nowoczesny wizerunek radia wystartował w maju tego roku. Pierwszy nagrany w ten sposób utwór „Diagram” był efektem spotkania Dawida Podsiadło z duetem producentów muzycznych Flirtini. W drugiej odsłonie cyklu wystąpili Karolina Czarnecka i SoDrumatic. Tworząc utwór „Za siedmioma blokami”.

Blisko 2 000 000 wyświetleń pierwszych dwóch edycji cyklu na YouTube bez wsparcia reklamami pre-roll to sukces. Jednak najważniejsze jest, to że udało nam się stworzyć jakościową komunikację zgodną z DNA marki „Czwórka – Polskie Radio” – komentuje Joanna Gerlee Head of Creative Digital Kingom, autorka koncepcji kreatywnej „Żywy Gig”

W ramach trzeciego „Żywego Gigu”, którego premiera odbyła się w czwartek 19 listopada swoją premierę miał utwór „Ground Level”. Autorami są Natalia Nykiel, piosenkarka pop (wcześniej zdobyła listy przebojów singlem „ Bądź duży”) oraz Auer warszawski producent muzyczny, współtwórcą kolektywu The Lordz Team. Znany z kolaboracji między innymi z Pezetem.

Agencja Digital Kingdom odpowiada za koncepcję kreatywną aktywacji oraz jej kompleksową obsługę: dobór artystów, realizację nagrania video, promocję projektu i działania PR. Planowane są kolejne 3 edycje cyklu.

Źródło: Digital Kingdom

digitalkingdom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764