logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zyxel mianuje nowego dyrektora ds. marketingu na region EMEA

  PR 23.05.2022, przeczytano 235 razy

Zyxel Networks poinformował, że Kevin Drinkall został mianowany nowym dyrektorem ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA. Nominacja ta następuje w momencie, w którym Zyxel Networks kontynuuje swoją strategię rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyxel-mianuje-nowego-dyrektora-ds.-marketingu-na-region-emea,395951,artykul.html

Kevin pracuje w sektorze technologicznym od ponad 20 lat i dysponuje bogatą wiedzą branżową, którą będzie mógł wykorzystać w swojej nowej roli. Dołączył do zespołu Zyxel Networks w 2015 r. jako inżynier techniczny ds. obsługi przedsprzedażnej.  Następnie został mianowany menedżerem ds. marketingu w zakresie korporacyjnej łączności bezprzewodowej i chmury i zajął się powiększaniem rynku.

Kevin poprowadził kampanię „Just Connect”, która demonstrowała możliwości scentralizowanej, chmurowej platformy administracyjnej firmy Zyxel, Nebula Together. Nebula pozwala użytkownikom konfigurować, monitorować i kontrolować szeroką gamę urządzeń bezprzewodowych, przewodowych i zabezpieczających z poziomu jednego scentralizowanego centrum sterowania.

Komentując swoją nominację, Kevin Drinkall, dyrektor ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA, powiedział: - Zyxel zyskał doskonałą reputację wśród klientów i sprzedawców w całej Europie dzięki wysokiej jakości naszych rozwiązań sieciowych, a także pogłębionej pomocy technicznej dostępnej dla naszych klientów. Zawsze stawiamy sobie za cel iść o krok dalej, oferując użytkownikom domowym, startupom oraz małym i dużym firmom rozwiązania sieciowe, których potrzebują. Cieszę się, że obejmuję stanowisko dyrektora ds. marketingu na region EMEA w tym ekscytującym momencie dynamicznego rozwoju firmy Zyxel, w którym kontynuujemy współpracę z klientami, aby dostarczyć im intuicyjne i zaawansowane rozwiązania chmurowej łączności sieciowej, które pomogą uwolnić ich pełen potencjał.

Źródło: Zyxel Networks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Barometr EFL: firmy w Polsce znajdują się w stagnacji
Pierwszy tegoroczny odczyt Barometru EFL wyniósł 48,5 pkt. i jest o 1,3 pkt. wyższy niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Eksperci zwracają uwagę, że tegoroczny wynik nie odbiega od poziomu Barometru w pierwszych kwartałach poprzednich lat. Od 2019 roku odczyty w styczniu są „pod kreską”, czyli poniżej progu 50 pkt., co wskazuje na słabe nastroje polskich...
Polska: bez recesji, ale nadal z wysoką inflacją
Według prognoz EY, polska gospodarka uniknie recesji w br., notując wzrost PKB o 0,5%. W pierwszej połowie roku czeka nas stagnacja, po której nastąpi nieznaczne ożywienie. Czynnikiem hamującym wzrost będzie przede wszystkim nadal bardzo wysoka inflacja, przewyższająca wzrost płac. Efektem będzie kontynuacja już doświadczanego spadku realnych wynagrodzeń, co ogranicza...
Havas Prosumer „Siła Wspólnot”
Raporty Havas Prosumer to część globalnej inicjatywy wymiany informacji i badania trendów agencji Havas. W kolejnym raporcie, opracowanym przez Havas Media Group, pt. „Siła Wspólnot” agencja zbadała jakie znaczenie dla Polaków mają społeczności, które wspólnoty poza narodowymi i lokalnymi są dla nas najważniejsze oraz jak budować zaangażowanie konsumentów przy pomocy...
Niemal co czwarta firma liczy się z pogorszeniem terminowości płatności. W Europie Zachodniej, co piąta faktura opłacana jest z opóźnieniem, natomiast w Europie Wschodniej – nawet co czwarta.
IAB Polska został sygnatariuszem listu kilku europejskich organizacji reprezentujących biznes w sprawie propozycji aktu o danych (Data Act) i jego relacji z przepisami RODO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764