logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zyxel ogłasza nową identyfikację wizualną

  PR 08.09.2016, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Zyxel Communications ogłasza rozpoczęcie globalnej kampanii rebrandingu pod hasłem „Your Networking Ally”. Przez prawie 30 lat, Zyxel budował swoją reputację na innowacyjnych produktach, które „łączyły cały świat”. Dziś firma Zyxel wybiega w przyszłość i chce tworzyć sieci, które umożliwią użytkownikom zrealizowanie ich celów i które uczynią świat lepszym


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zyxel-oglasza-nowa-identyfikacje-wizualna,29857,artykul.html

To ogromne przedsięwzięcie, którego Zyxel nie zrealizuje samodzielnie. Firma badawcza Gartner twierdzi, że do 2020 roku w rękach użytkowników znajdzie się prawie 21 miliardów urządzeń. Połączone urządzenia wpłyną na wzrost wydajności w miejscach pracy, na nowy styl życia i nowoczesne modele biznesowe. Jednak pomimo tych zmian spora część światowego potencjału i wiele współczesnych możliwości nie jest realizowana z powodu wolnego, niezabezpieczonego, a w niektórych przypadkach nieistniejącego dostępu do sieci. Ten stan chce zmienić firma Zyxel.

Poprzez hasło „Your Networking Ally”, Zyxel podkreśla swoje podstawowe kompetencje i ścisłą współpracę z klientami. Użytkownicy i firmy potrzebują partnera, który rozumie ich problemy i jest w stanie zaoferować im rozwiązania ułatwiające realizacje wyzwań. Zyxel spełnia te wymagania.

Nowy slogan wspierany jest przez wiele ilustracji, które przedstawiają proces przemian firmy Zyxel. Przykłady obejmują dostarczanie usług bankowych do oddalonych wiosek w Chinach, zabezpieczenie systemu odpowiedzialnego za nawadnianie kwiatów w podatnym na susze regionie Stanów Zjednoczonych oraz podłączenie wielu europejskich szkół do sieci i jej światowych zasobów wiedzy. Zyxel jest sieciowym sojusznikiem, który rozumie potrzeby klientów i oferuje im zintegrowane końcowe rozwiązania sieciowe.

Gordon Yang, Prezes firmy Zyxel opisuje proces przemiany w dostawcę rozwiązań, jako „solidny i ekscytujący”.

Solidny, ponieważ posiadamy większość używanych obecnie przez klientów technologii " mówi Gordon Yang. „Ekscytujący, ponieważ znajdujemy się po tej samej stronie, co nasi klienci i pomagamy im osiągać zamierzone cele – uwalniając tym samym ich nieograniczony potencjał.”

Odświeżona wizja wymaga zarówno zmian wewnętrznych jak i zewnętrznych – rozpoczynając od nowego wyglądu. Graficzny wygląd litery x w środku nowego logo symbolizuje proces łączenia klientów Zyxel i ich potencjału zarówno przy komunikacji przewodowej jak i bezprzewodowej.

Nowe słowo „Ally”, które znaczy „sojusznik”, przedstawia przystępny i wspierający charakter firmy Zyxel. I wreszcie nasz nowy wygląd w pięciu jasnych i wyraźnych kolorach, które odzwierciedlają różnorodność zespołu Zyxel oraz bogatą gamę rozwiązań końcowych dedykowanych dla różnych zastosowań na wielu różnych rynkach.

Sympatyczni bohaterowie nowych grafik ucieleśniają natomiast różne korzyści klientów firmy Zyxel.

Źródło: Zyxel

www.zyxel.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764