Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku. O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.
- Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach. Zależy nam, by najlepsi pracowali z najlepszymi. - mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki Škoda w Polsce
Wszystkie strategie komunikacyjne Isobar Poland Group powstają w Dentsu X2 - laboratorium dla marek, produktów i usług. To innowacyjna infrastruktura ekspercko-technologiczna, która pozwala zespołom specjalistów wielu kompetencji planować działania marketingowe z wykorzystaniem potencjału zintegrowanej komunikacji.
- Jesteśmy dumni, że rozszerzamy współpracę z marką Škoda, kreującą rynkowe trendy w Polsce. Strategia biznesowa Škody oparta na dynamicznej ewolucji oferty marki, wynikającej z dogłębnego zrozumienia zmieniających się potrzeb konsumenta i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych jest także bardzo bliska naszej filozofii działania. Wierzymy, że będziemy współtwórcami dalszych sukcesów Škody, która stwarza doskonałą przestrzeń do współpracy z agencją kreatywno-technologiczną - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Isobar Poland Group
To nie pierwsza współpraca agencji z niekwestionowanym liderem polskiego rynku motoryzacyjnego. Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Isobar zarządza również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.
Źródło: Dentsu Aegis Network Polska