logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Škoda Polska: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

  PR 23.03.2018, przeczytano 459 razy

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%C5%A0koda-polska%3A-isobar-poland-group-bedzie-odpowiadac-za-kompleksowa-obsluge-reklamowa,35907,artykul.html

- Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również  możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach. Zależy nam, by najlepsi pracowali z najlepszymi. - mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki Škoda w Polsce

Wszystkie strategie komunikacyjne Isobar Poland Group powstają w Dentsu X2 - laboratorium dla marek, produktów i usług. To innowacyjna infrastruktura ekspercko-technologiczna, która pozwala zespołom specjalistów wielu kompetencji planować działania marketingowe z wykorzystaniem potencjału zintegrowanej komunikacji.

- Jesteśmy dumni, że rozszerzamy współpracę z marką Škoda, kreującą rynkowe trendy w Polsce.  Strategia biznesowa Škody oparta na dynamicznej ewolucji oferty marki, wynikającej z dogłębnego zrozumienia zmieniających się potrzeb konsumenta i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych jest także bardzo bliska naszej filozofii działania. Wierzymy, że będziemy współtwórcami dalszych sukcesów Škody, która stwarza doskonałą przestrzeń do współpracy z agencją kreatywno-technologiczną - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Isobar Poland Group

To nie pierwsza współpraca agencji z niekwestionowanym liderem polskiego rynku motoryzacyjnego. Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Isobar zarządza również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764