logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok Live: jeszcze więcej możliwości do nawiązywania relacji z odbiorcami

  PR 27.07.2021, przeczytano 229 razy

TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje promujące życzliwość wśród społeczności podczas streamingów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-live%3A-jeszcze-wiecej-mozliwosci-do-nawiazywania-relacji-z-odbiorcami,392428,artykul.html

TikTok promuje życzliwą dyskusję

Podczas transmisji LIVE twórcy mają możliwość dzielić się swoimi przeżyciami ze społecznością platformy. Mając to na uwadze, TikTok chce zadbać o ich większy komfort i wprowadza trzy funkcje: Możliwość dodania do LIVE moderatora – zarówno gospodarz wydarzenia jak i moderator mogą wyciszać i blokować użytkowników, którzy zakłócają przyjazny przebieg spotkania. Możliwość wyłączenia opcji komentowania lub dodania maksymalnie 200 słów kluczowych, które uniemożliwią publikowanie obraźliwych treści. Zachęcanie do ponownego rozważenia zamieszczenia komentarza, który może być nieodpowiedni lub niemiły poprzez narzędzie „podpowiedzi”.

By utrzymać wspierające się i autentyczne środowisko, TikTok wprowadził dodatkowe zabezpieczenia i zasady dotyczące prowadzenia LIVE. Wśród nich jest m. in. wymóg ukończenia 16 roku życia, zakaz gift-baitingu (zachęcania do wysyłania cyfrowych prezentów) oraz nieuczciwych zachowań i oszustw. Ponadto, po zidentyfikowaniu konta, które podszywa się pod inną osobę lub wprowadza w błąd co do swojej tożsamości, TikTok natychmiast usuwa je z platformy.

- TikTok jest miejscem, w którym twórcy dzielą się pozytywnymi doświadczeniami. Ta myśl towarzyszyła nam, gdy udoskonalaliśmy funkcje TikTok LIVE – chcemy budować przestrzeń, w której nasza społeczność czuje się bezpiecznie i bez obaw dzieli się swoją twórczością. Nieustannie usprawniamy technologiczne rozwiązania na naszej platformie, a także edukujemy zespoły moderatorów na całym świecie. Chcemy jeszcze sprawniej i szybciej móc reagować na nieprawdziwe i obraźliwe treści, które są niezgodne z naszymi Zasadami Społeczności. Nowa funkcja LIVE umożliwia użytkownikom większą kontrolę komentarzy pod filmami, a także w czasie transmisji na żywo. Naszym nadrzędnym celem jest promowanie bezpieczeństwa i pozytywnej atmosfery na platformie – mówi Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764