logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiktok startuje z kampanią marketingową, w której udowodni, że jest efektywną platformą mediową

  PR 16.09.2021, przeczytano 647 razy

TikTok zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Platforma udostępnia przestrzeń niekończącej się rozrywki, która pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań i preferencji. Rozpoczynająca się wkrótce najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma mediowa umożliwiająca skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami. Do kampanii zaangażowano dwie prężnie działające na TikToku marki – CCC i OnlyBio, a także Lenę Gryszko, która tworzy kulinarne treści na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tiktok-startuje-z-kampania-marketingowa%2C-w-ktorej-udowodni%2C-ze-jest-efektywna-platforma-mediowa,393012,artykul.html

TikTok gromadzi niezwykłą i unikatową grupę użytkowników – tylko w samej Europie jest ich już 100 milionów, z czego duża część nie korzysta z innych platform. Dzięki temu marki mają możliwość dotarcia do nowych, potencjalnych klientów, którzy oglądają ich materiały na pełnym ekranie, zawsze z włączonym dźwiękiem. Według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen – TikTok ma dwukrotnie większą efektywność sprzedażową niż inne platformy[1].

Płatne działania reklamowe to jednak tylko jedno z narzędzi służących do osiągania założonych celów biznesowych. Poprzez swoją najnowszą kampanię marketingową, polski zespół TikToka udowadnia, że kluczowe w zwiększeniu sprzedaży i wzroście świadomości konsumentów jest podejście, które zakłada aktywną i regularną komunikację organiczną połączoną z wykorzystaniem płatnych działań na TikToku. Nie trzeba posiadać profesjonalnego sprzętu czy specjalnego studia nagrań, aby tworzyć treści, które zaangażują społeczność platformy. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym, autentycznym i odpowiadać na potrzeby swoich odbiorców. Do współpracy przy kampanii zaproszono przedstawicieli marek OnlyBio i CCC oraz Lenę Gryszko, którzy na co dzień z powodzeniem wykorzystują platformę do komunikacji ze swoimi odbiorcami.

- Na TikToku można znaleźć unikatową grupę odbiorców, która nie korzysta z innych platform. Dzięki temu marki mają wyjątkową możliwość dotarcia do nowych konsumentów przygotowując dla nich atrakcyjne i spersonalizowane treści. Widzimy, że wraz ze wzrostem popularności naszej aplikacji, firmy coraz częściej dostrzegają potencjał TikToka i chętniej decydują się na działania na platformie, tworząc ciekawe i angażujące kampanie. TikTok to wyjątkowe miejsce dla rozwoju każdego biznesu – bez względu na branżę czy skalę działania. Nasza kampania pozwoli jeszcze lepiej poznać możliwości marketingowe TikToka i udowodni, że jest efektywną platformą mediową, która pozwala na dotarcie do nowej grupy odbiorców – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

By edukować marketerów i zaprezentować im wyjątkowe możliwości  platformy dla biznesu, TikTok przygotuje także cykl podcastów „Posłuchaj TikToka”. Gospodarz programu – Artur Kurasiński, w towarzystwie ekspertów i twórców TikToka przybliży słuchaczom unikatowy format aplikacji, a na podstawie badań i case studies obali popularne mity. Cykl ośmiu podcastów ruszy w ciągu najbliższych tygodni, a w pierwszym odcinku, Rafał Drzewiecki  opowie o tym, jak i dlaczego warto rozpocząć swoją przygodę na platformie. Rozmowy dostępne będą w popularnych serwisach strumieniowych jak Spotify, Apple Podcasts czy YouTube.

Już wkrótce wystartuje także strona tiktokforbusiness.pl, na której zamieszczone zostaną case studies wybranych kampanii polskich marek, artykuły branżowe oraz seria podcastów.

- TikTok jest idealnym miejscem dla przedsiębiorców do budowania silnej i zaangażowanej grupy odbiorców. Platforma wprowadza nowe formaty reklamowe, a kreatywność, która leży u podstaw naszych działań sprawia, że użytkownicy odznaczają się wyjątkowo wysokim poziomem responsywności na treści. W TikTok udostępniamy liczne rozwiązania reklamowe – zarówno kupowane w aukcji jak i w systemie rezerwacyjnym – dodaje Rafał Drzewiecki.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

Dodatkowe informacje:

[1] Nielsen Media Mix Modeling (US) Report

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS poszerzy ofertę w Gdańsku i zasadzi drzewa
Nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych poszerzą ofertę handlową AMS w Gdańsku. To efekt wygranych przez firmę przetargów przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni już po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej. Jednym z elementów współpracy będzie zasadzenie drzew.
Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764