logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AZ.pl pozycjonuje z Virtual Development

  PR 28.06.2011, przeczytano 1977 razy

Rejestrator domen, spółka AZ.pl, rozpoczyna współpracę z agencją Virtual Development w zakresie pozycjonowania stron klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/az.pl-pozycjonuje-z-virtual-development,12786,artykul.html

W ramach współpracy ze spółką AZ.pl została opracowana oferta promocyjna dla użytkowników zainteresowanych pozycjonowaniem własnej strony internetowej. Wspólne działania obejmują również stworzenie dedykowanej podstrony oraz mailingi informujące o promocji.

- Współpraca z Virtual Development narodziła się z chęci dostarczenia naszym klientom kompletnej usługi – od rejestracji i obsługi domen, przez hosting i kreatory stron, aż do skutecznego pozycjonowania – mówi Albert Jerka, współwłaściciel spółki. 

Korzyści z pozycjonowania stron wskazuje Przemysław Kwiatkowski, dyrektor generalny VD.pl: - Wzrost sprzedaży, nowi odbiorcy usług, wzmocniony wizerunek, to wszystko można uzyskać dzięki pozycjonowaniu. Istotną informację dla klienta stanowi też fakt, że płaci jedynie za efekt, czyli nie ponosi ryzyka niewłaściwie wydanych środków.

Firmy przewidują długofalową współpracę, planowane są także okresowe, atrakcyjne promocje dla użytkowników AZ.pl.

Virtual Development to wrocławska agencja interaktywna, która od 6 lat świadczy kompleksowe usługi w obszarze internetu. 

AZ.pl to pierwszy polski Rejestrator domen. Na rynku działa od 1996 roku – obecnie posiada ok. 12% udział w rynku polskich domen, a od początku istnienia firmy z jej usług skorzystało blisko pół miliona klientów.

Źródło: AZ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764