logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AZ.pl pozycjonuje z Virtual Development

  PR 28.06.2011, przeczytano 3843 razy

Rejestrator domen, spółka AZ.pl, rozpoczyna współpracę z agencją Virtual Development w zakresie pozycjonowania stron klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/az.pl-pozycjonuje-z-virtual-development,12786,artykul.html

W ramach współpracy ze spółką AZ.pl została opracowana oferta promocyjna dla użytkowników zainteresowanych pozycjonowaniem własnej strony internetowej. Wspólne działania obejmują również stworzenie dedykowanej podstrony oraz mailingi informujące o promocji.

- Współpraca z Virtual Development narodziła się z chęci dostarczenia naszym klientom kompletnej usługi – od rejestracji i obsługi domen, przez hosting i kreatory stron, aż do skutecznego pozycjonowania – mówi Albert Jerka, współwłaściciel spółki. 

Korzyści z pozycjonowania stron wskazuje Przemysław Kwiatkowski, dyrektor generalny VD.pl: - Wzrost sprzedaży, nowi odbiorcy usług, wzmocniony wizerunek, to wszystko można uzyskać dzięki pozycjonowaniu. Istotną informację dla klienta stanowi też fakt, że płaci jedynie za efekt, czyli nie ponosi ryzyka niewłaściwie wydanych środków.

Firmy przewidują długofalową współpracę, planowane są także okresowe, atrakcyjne promocje dla użytkowników AZ.pl.

Virtual Development to wrocławska agencja interaktywna, która od 6 lat świadczy kompleksowe usługi w obszarze internetu. 

AZ.pl to pierwszy polski Rejestrator domen. Na rynku działa od 1996 roku – obecnie posiada ok. 12% udział w rynku polskich domen, a od początku istnienia firmy z jej usług skorzystało blisko pół miliona klientów.

Źródło: AZ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764