logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AZ.pl pozycjonuje z Virtual Development

  PR 28.06.2011, przeczytano 2301 razy

Rejestrator domen, spółka AZ.pl, rozpoczyna współpracę z agencją Virtual Development w zakresie pozycjonowania stron klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/az.pl-pozycjonuje-z-virtual-development,12786,artykul.html

W ramach współpracy ze spółką AZ.pl została opracowana oferta promocyjna dla użytkowników zainteresowanych pozycjonowaniem własnej strony internetowej. Wspólne działania obejmują również stworzenie dedykowanej podstrony oraz mailingi informujące o promocji.

- Współpraca z Virtual Development narodziła się z chęci dostarczenia naszym klientom kompletnej usługi – od rejestracji i obsługi domen, przez hosting i kreatory stron, aż do skutecznego pozycjonowania – mówi Albert Jerka, współwłaściciel spółki. 

Korzyści z pozycjonowania stron wskazuje Przemysław Kwiatkowski, dyrektor generalny VD.pl: - Wzrost sprzedaży, nowi odbiorcy usług, wzmocniony wizerunek, to wszystko można uzyskać dzięki pozycjonowaniu. Istotną informację dla klienta stanowi też fakt, że płaci jedynie za efekt, czyli nie ponosi ryzyka niewłaściwie wydanych środków.

Firmy przewidują długofalową współpracę, planowane są także okresowe, atrakcyjne promocje dla użytkowników AZ.pl.

Virtual Development to wrocławska agencja interaktywna, która od 6 lat świadczy kompleksowe usługi w obszarze internetu. 

AZ.pl to pierwszy polski Rejestrator domen. Na rynku działa od 1996 roku – obecnie posiada ok. 12% udział w rynku polskich domen, a od początku istnienia firmy z jej usług skorzystało blisko pół miliona klientów.

Źródło: AZ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764