logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AZ.pl pozycjonuje z Virtual Development

  PR 28.06.2011, przeczytano 3085 razy

Rejestrator domen, spółka AZ.pl, rozpoczyna współpracę z agencją Virtual Development w zakresie pozycjonowania stron klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/az.pl-pozycjonuje-z-virtual-development,12786,artykul.html

W ramach współpracy ze spółką AZ.pl została opracowana oferta promocyjna dla użytkowników zainteresowanych pozycjonowaniem własnej strony internetowej. Wspólne działania obejmują również stworzenie dedykowanej podstrony oraz mailingi informujące o promocji.

- Współpraca z Virtual Development narodziła się z chęci dostarczenia naszym klientom kompletnej usługi – od rejestracji i obsługi domen, przez hosting i kreatory stron, aż do skutecznego pozycjonowania – mówi Albert Jerka, współwłaściciel spółki. 

Korzyści z pozycjonowania stron wskazuje Przemysław Kwiatkowski, dyrektor generalny VD.pl: - Wzrost sprzedaży, nowi odbiorcy usług, wzmocniony wizerunek, to wszystko można uzyskać dzięki pozycjonowaniu. Istotną informację dla klienta stanowi też fakt, że płaci jedynie za efekt, czyli nie ponosi ryzyka niewłaściwie wydanych środków.

Firmy przewidują długofalową współpracę, planowane są także okresowe, atrakcyjne promocje dla użytkowników AZ.pl.

Virtual Development to wrocławska agencja interaktywna, która od 6 lat świadczy kompleksowe usługi w obszarze internetu. 

AZ.pl to pierwszy polski Rejestrator domen. Na rynku działa od 1996 roku – obecnie posiada ok. 12% udział w rynku polskich domen, a od początku istnienia firmy z jej usług skorzystało blisko pół miliona klientów.

Źródło: AZ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lexmark został ponownie uznany za lidera w dziedzinie globalnego bezpieczeństwa druku przez międzynarodową firmę badawczą Quocirca, specjalizującą się w analizie technologii druku i technologii cyfrowych.
Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie
Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.
Integracja systemu lakierującego UV LED z arkuszowym drukiem atramentowym – efekt współpracy Canon  i Plockmatic
Ścisła współpraca Canon oraz firmy Plockmatic, globalnego dostawcy rozwiązań do finishingu, zaowocowała pełną integracją cyfrowej drukarki atramentowej Canon varioPRINT iX-series z Plockmatic DigiCoater Pro 400 – systemem UV LED do powlekania wydruków. Dzięki jakości druku zbliżonej do offsetu, wysokiej produktywności i wyjątkowej elastyczności, seria...
Lech jest warzony dzięki energii z wiatru
Ludzie wykorzystują wiatr do różnych celów: żeglowania, latania, a jak się okazuje, można go używać także do warzenia piwa. Co ma do wiatru Lech i dlaczego wiatraki znalazły się na jego nowej puszce?
Mediaplusz z kampanią Crypto.com z Mattem Damonem
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w kanałach TV dla Crypto.com - najszybciej rozwijającej się aplikacji do zakupu kryptowalut na świecie. W spotach reklamowych pojawia się międzynarodowa gwiazda kina - Matt Damon. Polski oddział Mediaplus realizuje projekt we współpracy z Mediaplus International.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764