logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vincent Cassel twarzą kampanii Lancii Ypsilon

  PR 28.06.2011, przeczytano 1833 razy
ilustracja

W mediach trwa obecnie kampania reklamowa nowej Lancii Ypsilon, prawdziwego „koncentratu" technologii i ekologicznej mocy na przestrzeni 3,84 metra. Model ten po raz pierwszy oferowany jest również w wersji pięciodrzwiowej, proponując entuzjastom czaru, technicznej doskonałości i unikalnego stylu Lancii jeszcze więcej wygody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vincent-cassel-twarza-kampanii-lancii-ypsilon,12787,artykul.html

Kampania ta, zrealizowana przez agencję Armando Testa i prowadzona w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radio i w Internecie, krytycznie podchodzi do tradycyjnej koncepcji luksusu, usuwając z niej wszelką przesadę i uzyskując w ten sposób nowoczesną definicję tego terminu. Według Lancii bowiem, nowoczesny luksus jest wolny od przesady i jest synonimem charakteru, i oryginalności: „masz prawo do luksusu"- głosi hasło reklamowe.

Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel, aktor o mocnej osobowości, który w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię „The Family" we współpracy z firmą „Caviar" w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.

Zmieniając nieustannie ton głosu i akcenty, Cassel zadaje sobie pytania: „Czym jest luksus? To imprezy, biżuteria, zbytkowne życie?". „Inny" Cassel, grający bardziej refleksyjną część samego siebie, rozumie natomiast, czym obecnie jest prawdziwy luksus: „To luksus wreszcie wolny od przesady, rezygnujący z tego, co niepotrzebne, ukryty w zwykłych rzeczach, które z tego właśnie powodu są tym cenniejsze". To nowy luksus według Lancii, luksus uwolniony od dawnych zasad i schematów, który wprowadza właśnie nowa Ypsilon, a następnie wszystkie modele powstałe na bazie nowej Lancii.

Stwierdzenia Vincenta Cassela nakładają się na siebie raz w szybkim, raz w wolnym tempie, zgodnie z rytmem recytacji. Odpowiedź na wszystkie pytania jest nieoczekiwana i prosta. Tak nieoczekiwana i prosta jak hasło reklamowe kampanii: „Masz prawo do luksusu".

Źródło: Fiat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764