logo
GALERIA
Polska reklama i poligrafiaGALERIA

Plakatowy konkurs Fabryki Norblina

miniatura
odsłon: 553
miniatura
odsłon: 629
miniatura
odsłon: 710
miniatura
odsłon: 774
miniatura
odsłon: 749
miniatura
odsłon: 576
miniatura
odsłon: 726
plików: 7 stron: 1

O kolekcji Plakatowy konkurs Fabryki Norblina

Inicjatywa artystyczna, która odbyła się pod hasłem „A nuż, widelec” to pomysł Fundacji Fabryki Norblina, powołanej przez Grupę Capital Park – inwestora rewitalizacji pofabrycznych terenów na warszawskiej Woli. Artystyczny zryw zakończył się imponującym wynikiem – do Fundacji Fabryki Norblina wpłynęło 301 prac z uczelni artystycznych oraz od niezależnych twórców, a internauci oddali blisko 2 300 głosów. Jury pod przewodnictwem Marcina Władyki, czołowego polskiego grafika i wykładowcy na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, wyłoniło łącznie siedem najlepszych prac, które zostaną docelowo wyeksponowane w zrewitalizowanym kompleksie.


REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764