logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Przesyłka z charakterem dzięki usłudze Rajaprint

  PR 14.04.2016, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Za sprawą intuicyjnych wyszukiwarek, portali recenzyjnych i porównywarek cen klient w kilka sekund dociera do oferty spełniającej jego oczekiwania. Tym samym ma poczucie wysokiej jakości. Nic dziwnego, że klasa produktu oraz cena mają coraz mniejszy wpływ na budowanie doświadczenia zakupowego. Co liczy się dla klienta?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przesylka-z-charakterem-dzieki-usludze-rajaprint,28176,artykul.html

Obecnie decydującą rolę w budowaniu doświadczenia klienta odgrywają detale – zarówno te wyróżniające markę sklepu, jak i te wpływające na komfort zakupów. Tam, gdzie jakość oraz cena są podobne, znaczącą rolę odgrywają inne czynniki.

Lojalność klienta to suma doświadczeń

- Klient ma na wyciągnięcie ręki dostęp do Internetu, z którego wybiera portale, fanpage oraz sklepy będące źródłem pozytywnych bodźców. Nie będzie przesadą twierdzenie, że klient jest w stanie dopłacić do zakupu po to, aby dokonać go w sklepie, który darzy sympatią. Aby ją zyskać, warto umocnić biznes w najczęściej ocenianych obszarach, czyli organizacji sprzedaży, kontaktu z obsługą oraz logistyki wysyłek. W RAJAPACK do klientów docieramy kilkoma kanałami: za pośrednictwem sklepu online, telefonicznie, mailowo, przez live chat z doradcą ds. opakowań lub osobiście na spotkaniu z przedstawicielem handlowym. Synergia kanałów w połączeniu z ofertą stale magazynowanych 2 200 produktów i gwarancją dostawy w 24/48h zapewnia obsługę na najwyższym poziomie – wyjaśnia Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Sp. z o.o. i dodaje – Lojalność klienta wobec sklepu lub marki budowana jest na sumie doświadczeń zebranych podczas całego procesu zakupowego – począwszy od oceny w serwisie recenzenckim, a skończywszy na szybkiej dostawie.

Przesyłka z charakterem

Regularne i atrakcyjne promocje, bogata oferta produktów, wizerunek firmy w mediach społecznościowych – istnieje wiele narzędzi, które branża e-commerce może zastosować z korzyścią dla długotrwałych relacji z klientem.

Atrakcyjne opakowanie oraz spersonalizowane oznakowanie przesyłki jest niedrogim sposobem na stworzenie dobrego wrażenia od momentu odbioru paczki przez ostatecznego klienta. Usługa RAJAPRINT, oferowana przez firmę RAJAPACK i dostępna na stronie www.rajapack.pl, pozwala stworzyć kompletny projekt taśmy pakowej spójnej z identyfikacją wizualną marki.

Korzystając z przejrzystego menu, klient może całkowicie samodzielnie dopasować każdy element taśmy – rozmiar, kolor i przede wszystkim sposób wizualizacji firmowych haseł, nadruków oraz logotypów. W ten sposób użytkownicy mogą także zaprojektować taśmy okolicznościowe lub dedykowane klientom.

Gotowy wzór można następnie zapisać. Kompatybilne ze sklepem www.rajapack.pl narzędzie RAJAPRINT umożliwia płynne przejście od etapu projektowania do procesu składania zamówienia. Szeroki wybór asortymentu, możliwość łączenia różnych rozwiązań oraz usługa personalizacji umożliwiają firmom bezpieczne i jednocześnie atrakcyjne dla klienta opakowanie produktów.

Źródło: RAJAPACK Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764