logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 305
Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Coraz więcej firm decyduje się na oferowanie swoich produktów i usług w modelu subskrypcyjnym. W 2026 r. globalna wartość tego rynku osiągnie poziom ponad 12 mld dolarów. Na tak dużym i konkurencyjnym rynku kluczowe jest nie tylko pozyskanie klientów, ale ich utrzymanie.

25.03.2023 | przeczytano: 179 razy

CSR przeżywa swój renesans. Kolejny. To już nie tylko „dodatek” do codziennego funkcjonowania firmy, ale wymóg biznesowy XXI w. 83% respondentów deklaruje, że zrównoważony rozwój, w tym również działania CSR marki, ma znaczenie przy podejmowaniu przez nich decyzji zakupowych[1]. Z kolei wybuch wojny w Ukrainie dał początek jednemu z najważniejszych obecnie trendów w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu – real-time CSR. „Ostatnim” odkryciem employer brandingu jest, że podejmowane akcje charytatywne, czy pro-ekologiczne mogą być skutecznym narzędziem w walce o pracownika. Coraz więcej z nich rozlicza swoich pracodawców z działań poza-biznesowych, a zjawisko to przypieczętowane zostało przez dyrektywę CSRD, która zakłada obowiązek raportowania zagadnień ESG na wybrane podmioty działające na rynku. Czy CSR przechodzi kolejną ewolucję czy mamy już do czynienia z rewolucją? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas bezpłatnego webinaru Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska, który odbędzie się 22 marca, o godzinie 11.

17.03.2023 | przeczytano: 253 razy
Benefit Systems w kampanii „Dzień dobry na Multilife”

Ruszyła kampania Benefit Systems „Dzień dobry na MultiLife”, której celem jest budowanie wśród pracodawców i pracowników świadomości nowego produktu MultiLife – nowoczesnej platformy online z Multidostępem do partnerskich usług z obszaru psychologii, zdrowia, rozwoju i odżywiania. Platforma stanowi odpowiedź na rosnącą potrzebę kompleksowego zadbania o dobrostan wśród pracujących Polaków. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca kwietnia 2023 roku.

09.03.2023 | przeczytano: 323 razy
Jak budować lojalność konsumentów w czasach kryzysu?

Zwłaszcza w ostatnich latach cena odgrywa bardzo dużą rolę w procesie zakupowym, jednak nie zapewnia przywiązania do marki a jedynie chwilowe zainteresowanie klientów. Kolejnego dnia znajdzie się inny, tańszy produkt lub sieć handlowa, w kierunku których skieruje się konsument. Dlatego właśnie czas kryzysu jest wyjątkowo istotny w budowaniu lojalności względem swojej marki. Najbliższe miesiące będą więc prawdziwym sprawdzianem tego, czy markom uda się zatrzymać przy sobie dotychczasowych klientów. Jak tego dokonać? Głównym celem brandów w 2023 roku powinna być przede wszystkim lojalizacja odbiorców i social listening.

17.02.2023 | przeczytano: 484 razy (komentarzy: 2)

63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez automatyzacji. Stąd, nie dziwi fakt, że tego typu rozwiązania zostały zaimplementowane w 2022 roku w Polsce aż 400 proc. częściej niż rok wcześniej.

31.01.2023 | przeczytano: 459 razy

Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.

26.01.2023 | przeczytano: 467 razy
Kina często przegrywają z serwisami streamingowymi

Przed pandemią kina minimum raz w miesiącu odwiedzało średnio 44 proc. Polaków – wynika z badań Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Po trzech falach COVID-19, kiedy kina przez wiele miesięcy pozostawały zamknięte lub działały w ostrym reżimie sanitarnym, ten odsetek spadł do 20 proc. To efekt wielu czynników, a jednym z nich jest rozwój platform streamingowych. Raport Deloitte’a „Digital Consumer Trends 2022” pokazuje, że ponad połowa Polaków woli oglądać premiery filmowe w domu, a co piąty wybierze kino. Filmowcy wierzą jednak, że jest grupa odbiorców, którzy odnajdą się w kinie mimo wszystko, i to dla nich trzeba robić filmy.

13.12.2022 | przeczytano: 284 razy (komentarzy: 19)
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 579 razy

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji do platform wideo, widać wśród oglądających w wieku 25-34 lata. W przeliczeniu na osobę Polacy posiadają abonament do średnio ponad dwóch serwisów umożliwiających streaming treści wideo – wynika z kolejnej edycji raportu “Digital Consumer Trends 2022”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.

02.12.2022 | przeczytano: 259 razy

W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych. Jak wybrać tych najlepszych w tym przecież ciągle rozwijającym się sektorze? Agencja Digital Hunters, specjalizująca się w pozyskiwaniu managerów z branży digital marketingu i e-commerce, stworzyła unikalny proces rekrutacyjny sprawdzający zarówno twarde, jak i miękkie kompetencje, oszczędzając czas firm, które zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników.

02.12.2022 | przeczytano: 420 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 305)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764