logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Makro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 103

Praktycznie każdy, kto posiada smartfon przynajmniej raz w życiu zrobił nim zdjęcie. Zwykle wykorzystujemy aparat w telefonie do fotografowania krajobrazu, intersujących nas przedmiotów, znajomych, czy do robienia wszechobecnych w dzisiejszej kulturze selfie. Producenci prześcigają się w tworzeniu smartfonów z coraz lepszymi aparatami, które czasem są nawet lepsze, niż cyfrówki z niższej półki. To sprawia, że można wykorzystywać je również do nieco bardziej wymagających zastosowań, jak choćby robienia zdjęć makro.

01.11.2019 | przeczytano: 220 razy
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”

11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera przedsiębiorców i reklamuje ich lokale, podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.

16.10.2019 | przeczytano: 304 razy
Ruszyła urodzinowa kampania Makro Polska

W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny – loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

30.08.2019 | przeczytano: 191 razy
Tofu Studio z dwiema nagrodami w Paryżu

Gdańskie TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w odbywającym się w Paryżu konkursie DNA Paris Design Awards 2019. Uroczysta gala podsumowująca pierwszą edycję tej imprezy miała miejsce w ubiegły weekend w paryskim centrum Magasins Généraux.

04.07.2019 | przeczytano: 386 razy

Przedsiębiorcy w Polsce czekają na zapłatę faktury średnio już 3 miesiące i 24 dni - o dziewięć dni dłużej niż pod koniec 2018 r.* Przedsiębiorcy codziennie muszą dokonywać wyborów komu zapłacić. Firmy szukają też dodatkowego finansowania, żeby utrzymać płynność. Co trzeci przedsiębiorca twierdzi, że musi wstrzymywać inwestycje z powodu opóźnień w płatnościach.

01.07.2019 | przeczytano: 353 razy

Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z firmą De Care, producentem i dystrybutorem żywności. Agencja zadba o wsparcie digitalowe marki Casa de Mexico.

11.06.2019 | przeczytano: 261 razy

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 roku.

11.04.2019 | przeczytano: 415 razy

12 listopada ustanowiony wolnym dniem był dobrą wiadomością dla zatrudnionych na umowę, ale stratą dla gospodarki i kłopotem dla firm, które sporo kosztował. To rzeczywiste pieniądze, których przedsiębiorcy tego dnia nie zarobili. Braki muszą uzupełnić, żeby nie ryzykować zachwiania płynności. W tym roku specyficzny układ kalendarza powoduje, że będzie jeszcze 5 dodatkowych dni wolnych lub częściowo wolnych, jak Wigilia czy sylwester. W całym roku będzie ich 14, średnia unijna wynosi niespełna dziesięć.

11.12.2018 | przeczytano: 242 razy
Makro: Książka „Sto receptur na sto lat niepodległości”

Z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, sieć hurtowni MAKRO Polska wydała bezpłatną książkę „Sto receptur na sto lat niepodległości (1918-2018)”, zawierającą historyczne receptury wraz z komentarzem profesora Jarosława Dumanowskiego oraz nowoczesne interpretacje tych przepisów autorstwa szefów kuchni z całej Polski. Książka wydana jest w ramach edycji specjalnej programu Polskie Skarby Kulinarne – Kulinarne Zjednoczenie Polski.

02.11.2018 | przeczytano: 713 razy

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.

13.09.2018 | przeczytano: 256 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 103)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764