Warszawa, 17 lipca 2014 – Dane z nowego raportu grupy badawczej Quocirca wskazują, że firma Xerox już piąty rok z rzędu utrzymała czołową pozycję w dziedzinie usług zarządzania drukiem (Managed Print Services, MPS). Jako światowy lider obsługi procesów biznesowych i zarządzania dokumentami, Xerox pomaga firmom optymalizować infrastrukturę druku dzięki wykorzystaniu usług MPS, a także usprawnia komunikację i procesy biznesowe, co pozwala organizacjom na uzyskanie większych dochodów, redukcję kosztów i poprawę wydajności.
Raport podkreśla, że czołowa pozycja firmy Xerox wynika z jej ciągłego rozwoju i inwestowania w szeroki wachlarz usług MPS. Różnorodna i wyczerpująca oferta obejmuje: druk biurowy, druk produkcyjny, usługi z zakresu IT, obsługę procesów biznesowych, a także rozwiniętą ofertę usług audytu.
Xerox od dawna uznawany jest za wiodącą markę na rynku MPS. Poszerzenie przez firmę oferty oprogramowania, zwłaszcza w zakresie technologii ConnectKey oraz automatyzacji obiegu dokumentów i procesów pogłębi synergię pomiędzy oferowanymi przez Xerox usługami zarządzania informacją i drukiem. Z raportu Quocirca, który stanowi niezależną ocenę dostawców usług, wynika, że rynek zmierza do rozszerzania usług MPS poza podstawową ofertę konsolidacji urządzeń w stronę zwiększenia wydajności wszystkich procesów związanych z drukiem.
„Kiedy ilość przetwarzanych w firmie informacji, zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej, dynamicznie rośnie, wzrastają także wyzwania związane z dostępem i zarządzaniem nimi. Raport Quocirca potwierdza, że nasze nowe usługi poprawiają wydajność. Opracowane przez nas udoskonalenia pomagają firmie efektywnie zarządzać informacją, dzięki czemu może się ona całkowicie skupić na prowadzonej działalności biznesowej” – mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług w Xerox Polska.
Jako wieloletni lider rynku usług MPS, Xerox oferuje zarówno ekspertyzę w dziedzinie nowych technologii i zarządzania dokumentami, jak i usług outsourcingu procesów biznesowych oraz IT, niezbędnych klientom do stworzenia efektywnego środowiska pracy i poprawy wydajności biznesowej.
Źródło: Xerox