logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Małego i Średniego Przediśebiorcy: bezpłatna konferencja w Katowicach

  PR 26.11.2018, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw właścicielom firm, już po raz trzeci w całej Polsce organizowane są bezpłatne konferencje w ramach Akademii Małego i Średniego Przedsiębiorcy. Duża dawka wiedzy m.in. z zakresu podatków czy możliwości finansowania projektów, panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli lokalnego biznesu, a także możliwość rozmów z ekspertami, to szansa dla właścicieli firm na otrzymane wiedzy umożliwiającej rozwój ich biznesów. W Katowicach konferencja odbędzie się 27 listopada br. w godz. 9:00 – 17:00, w Park Inn by Radisson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-malego-i-sredniego-przedisebiorcy%3A-bezplatna-konferencja-w-katowicach,380284,artykul.html

Wraz z nowym rokiem wejdą w życie nowe przepisy dla przedsiębiorców. Chcąc przygotować się do ich właściwego wdrożenia w firmie, warto zasięgnąć wiedzy od ekspertów w poszczególnych dziedzinach. Uczestnicy konferencji z cyklu Akademii Małego i Średniego Przedsiębiorcy otrzymają odpowiedzi m.in. na pytania – jak uniknąć kłopotów wynikających z niezrozumienia aktualnych rozwiązań prawnych? Na czym polega optymalizacja kosztów i sprawna obsługa klienta? Jak czerpać korzyści z narzędzi internetowych istniejących na rynku? Jak nie wpaść w spiralę zadłużenia i utrzymać płynność finansową na sprawnym poziomie? Co ważne, odbędzie się także panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli lokalnego biznesu, podczas którego eksperci porozmawiają o największych wyzwaniach, jakie czekają na przedsiębiorców w nadchodzącym 2019 roku.

- To już po raz trzeci, wraz z naszymi ekspertami, odwiedzamy polskie miasta z Akademią Małego i Średniego Przedsiębiorcy. Widzimy duże zapotrzebowanie na tego typu konferencje, ponieważ ilość zmian i wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami jest z roku na rok coraz większa. Stąd niezwykle ważne jest, by byli oni dobrze poinformowani, na co muszą zwrócić uwagę, i jakie przepisy wdrożyć, by ich firmy dobrze funkcjonowały. – mówi Sylwia Szarfenberg, koordynator Akademii Małego i Średniego Przedsiębiorcy. Dodaje: - Dodatkową wartością naszych konferencji jest networking, czyli możliwość nawiązywania relacji biznesowych pomiędzy uczestnikami. Często podczas takich właśnie spotkań rozpoczynają się długoletnie współprace biznesowe.

Tegoroczna edycja odbyła się już w Warszawie i Białymstoku. Już 27 listopada planowane jest kolejne spotkanie dla przedsiębiorców w Katowicach, a 28 listopada we Wrocławiu. Konferencja skierowana jest do właścicieli, prezesów, dyrektorów zarządzających, dyrektorów finansowych oraz specjalistów. Wstęp jest bezpłatny. By wziąć w niej udział, należy uzupełnić formularz www.konferencje.mycompanypolska.pl/home/amsp-wroclaw/zapisy.

Podczas konferencji na uczestników czekają niespodzianki w postaci cennych nagród.

Źródło: Akademia Małego i Średniego Przediśebiorcy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764