logo
WIADOMOŚCI

Api Folie Polska na targach Packaging Innovations 2018 w Warszawie

Mateusz Zawiślak  PR 09.03.2018, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka
Na kwietniowych targach Packaging Innovations 2018 w Warszawie polską premierę będzie miała nowa edycja wydawnictwa API Trends Folio

API Folie Polska, lokalny oddział API Group – producenta specjalistycznych folii, laminatów i rozwiązań holograficznych dedykowanych m.in. branży opakowaniowej, po raz kolejny weźmie udział  w targach Packaging Innovations 2018 w Warszawie. Wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 17-18 kwietnia br. w halach Centrum Expo XXI. Na stoisku nr F2 firma API Folie Polska będzie prezentować swoje wszechstronne portfolio, w tym – po raz pierwszy w naszym kraju – nowej generacji folię do tłoczeń na zimno TA-Plus. Polską premierę będzie tu mieć również API Trends Folio 2018/2019 – najnowsze wydanie specjalnej publikacji API, dedykowanej obecnym i nadchodzącym trendom na rynku opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-na-targach-packaging-innovations-2018-w-warszawie,35720,artykul.html

Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca firmy: - Targi Packaging Innovations, których jesteśmy już stałym uczestnikiem, przypadają na bardzo dla nas ciekawy i intensywny okres. Polski oddział API Group dynamicznie się rozwija, m.in. z uwagi na przejęcie działalności w zakresie folii przemysłowych, realizowanej do niedawna przez zakład w niemieckim Rednitzembach. Stale poszerza się portfolio naszych materiałów i usług z nimi związanych. Rośnie też grono polskich użytkowników rozwiązań API. O tym wszystkim będziemy chcieli porozmawiać z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Mamy nadzieję, że zainteresuje ich również Trends Folio 2018/2019 – przewodnik po świecie opakowań, opracowany przez zespół specjalistów API. Kierujący nim David Peters – Business Development Manager w brytyjskiej centrali API Group również zapowiedział swój udział w warszawskiej edycji Packaging Innovations. Informacja ta z pewnością ucieszy nie tylko przedstawicieli polskich drukarń, ale też agencji reklamowych czy studiów graficznych.

Warszawskie targi będą kolejną – po niedawnej wystawie Packaging Innovations w Birmingham – okazją do prezentacji API Trends Folio 2018/2019 szerszej publiczności. Pierwsze wydanie tego przewodnika po trendach opakowaniowych spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem rynku. Przedstawiciele API liczą na to, że tym razem będzie podobnie.

Publikacja ta wskazuje cztery kluczowe – zdaniem jej twórców – trendy, jakie będą obowiązywać w branży opakowań przez najbliższe 24 miesiące. Pierwszy z nich to Neon Storm – inspirowany naturalnymi zjawiskami przyrodniczymi np. nagłym rozbłyskiem słońca. Diamond Luxe z kolei ma uatrakcyjniać opakowania na dobra luksusowe za sprawą diamentowych elementów i wykończeń. Primary Matrix wykorzystuje specjalne efekty techniczne, uzyskiwane dzięki manipulowaniu światłem. W ostatnim z trendów – Ethereal – wykorzystano opracowaną przez API technologię Holonique, pozwalającą na tworzenie efektów lustra i „miękkich” barw.

- Wydawnictwo to będzie dostępne dla osób odwiedzających nasze stoisko – mówi Katarzyna Kozińska. – Zapraszamy do umawiania indywidualnych spotkań z Davidem Petersem wszystkich, którzy chcieliby podyskutować z nim na temat zagadnień takich jak: tworzenie tożsamości marki i zwiększanie interakcji z konsumentem poprzez opakowania eksponowane na półce czy też wzbogacanie projektów poprzez niebanalne efekty specjalne oraz ich wpływ na decyzje podejmowane przez kupujących. W kontekście tego drugiego tematu z pewnością będzie okazja, by w rozmowach powrócić do wyników ubiegłorocznych badań dotyczących czynników, jakie decydują o decyzjach zakupowych. Zastosowano w nich metodę tzw. eye-tracking, a efekty są jednoznaczne: opakowanie uszlachetnione, np. folią czy laminatem, nadaje znajdującemu się w środku produktowi cech luksusowości i wyjątkowości, czyniąc go w oczach klienta bardziej atrakcyjnym.

Jednym z nowych produktów w ofercie API, które mogą być zastosowane w tym kontekście, jest udoskonalona folia do tłoczenia na zimno TA-Plus.

- To naszym zdaniem najbardziej zaawansowana technologicznie folia do tego typu zastosowań, obecnie dostępna na rynku – mówi Katarzyna Kozińska. – Oferuje ona wyjątkowo wyraźne odwzorowanie detali, możliwość aplikowania na większych powierzchniach opakowania oraz właściwe parametry w kontekście zadrukowywania. Na naszym stoisku będą dostępne zarówno próbki folii TA-Plus, jak również innych materiałów z oferty API dedykowanych branżom opakowań i etykiet.

Nie zabraknie na nim także finalnych rozwiązań: gotowych opakowań, stworzonych z udziałem folii, laminatów i podłoży holograficznych API. Część z nich powstała zgodnie z wytycznymi zawartymi w poprzedniej edycji Trends Folio, przynosząc właścicielom ich marek wymierne korzyści w sprzedaży.

- Na ten temat również będzie można porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi za tę publikację. Warto bowiem dodać, że w edycji 2018/2019 znalazły się przykłady sukcesów rynkowych odniesionych dzięki wcześniejszym wskazówkom i doradztwu naszego zespołu kreatywnego – podkreśla Katarzyna Kozińska.

- Jak zatem widać, nie zabraknie tematów do rozmów i dyskusji na stoisku targowym. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych nie tylko wysokiej klasy materiałami do produkcji opakowań, ale też doradztwem w zakresie ich projektowania i wytwarzania – podsumowuje dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Karton CKB Nude firmy Stora Enso: ekologia i odnawialność
Karton CKB Nude znajdujący się w ofercie firmy Stora Enso to odpowiedź na potrzeby klientów, oczekujących odnawialnego, proekologicznego materiału opakowaniowego o naturalnym wyglądzie i dotyku, który można poddać recyklingowi. Jak wynika z informacji przekazywanych przez jego użytkowników, jest on coraz częściej wykorzystywany do opakowań...
Podczas targów Pack Expo 2018, odbywających się w dniach 14-17 października br. w centrum wystawienniczym McCormick Place w Chicago, Sun Chemical zaprezentuje (na stoisku nr 8856) swoje najnowsze rozwiązania dedykowane branży opakowań. Firma weźmie też aktywny udział w towarzyszących temu wydarzeniu panelach, prezentując na jednym z nich stworzone przez siebie...
Do 2022 roku zapotrzebowanie na pełnokolorowy druk atramentowy wzrośnie pięciokrotnie. Dlatego dostawcy druku potrzebują urządzeń o większej wydajności i elastyczności. W związku ze zmieniającym się rynkiem Xerox zwiększył wydajność Brenva HD Production Press o 40%, poszerzył asortyment wyboru mediów do zadruku i dodał możliwość podawania papieru z roli dla...
Rozwiązania Agfa w drukarni Axel Springer Spandau
Drukarnia Axel Springer w berlińskim Spandau to jeden z pierwszych na świecie użytkowników najnowszych rozwiązań Agfa do produkcji gazetowej: bezchemicznych, niewymagających wstępnego wygrzewania płyt fotopolimerowych Avatar V-ZH oraz dedykowanych im urządzeń czyszcząco-gumujących Attiro ZH. Jak zapewnia jej kierownictwo, wdrożenie –...
Print Partner przejmuje Intromę i zapowiada wznowienie produkcji
Firma Print Partner z Radomia poinformowała, że stała się właścicielem marki Introma – nazwy tej firmy, znaku graficznego i jej logo. Przejęła też produkcję części zamiennych do maszyn tej spółki skarbu państwa, która od dłuższego czasu była w likwidacji. Print Partner zapowiada także wznowienie produkcji zszywarek – kluczowych...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone