logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Tworzydło podsumowuje Kongres Profesjonalistów PR

  PR 03.05.2016, przeczytano 1163 razy

Media relations i promocja wydarzeń  były tematami przewodnimi tegorocznego Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie, w którym wzięło udział ponad 300 osób z całej Polski. To, co przyciąga uczestników, to pozyskiwanie cennych kontaktów, korzystanie z doświadczeń prelegentów oraz możliwość wymiany wiedzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dariusz-tworzydlo-podsumowuje-kongres-profesjonalistow-pr,28412,artykul.html

Z mojego punktu widzenia Kongres jest takim miejscem spotkań, w dobrej, ciekawej, pozawarszawskiej atmosferze. Miejscem spotkań ludzi, którzy tę branżę budują, budowali i budować będą przez kolejne lata – wypowiedział się organizator Kongresu Dariusz Tworzydło dla Newsrm.tv.

Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria
– przedstawiciele tych jednostek  informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentował Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowiedział, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

W trakcie Kongresu poruszony został temat komunikacji kryzysowej. Tym tematem zajęli się m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawił natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Każdy kongres kończy się wieloma niezwykłymi wnioskami. Dotyczą one sfery technologicznej, zastosowania określonych narzędzi, rozwiązań, a nawet często koncepcji kreatywnych – mówi Newsrm.tv Dariusz Tworzydło.

Źródło: Newsrm.tv

Dodatkowe informacje:

Wypowiedź: Dariusz Tworzydło, organizator Kongres Profesjonalistów PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764