logo
WIADOMOŚCI

Duże zmiany w Chroma.pl

Mateusz Zawiślak  PR 07.09.2017, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

Chroma.pl, debiutuje z nową odsłoną sklepu internetowego. Przełomowe zmiany wprowadzono w liczbie dostępnych konfiguracji produktów, których druk można zamawiać przez Internet. Rewolucją jest również możliwość automatycznej kalkulacji dowolnego nakładu druku. Chroma jest pierwszą drukarnią online w Polsce i jedną z niewielu w Europie, które oferuje taką usługę. Ponadto w nowym serwisie znacznie skrócono proces składania zleceń i przyspieszono jego działanie. Zmiany mają na celu udostępnienie klientom najbardziej nowoczesnego narzędzia do zamawiania druku online i zwiększenie komfortu współpracy z drukarnią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duze-zmiany-w-chroma.pl,33648,artykul.html

15 milionów konfiguracji plakatów, 4 miliony konfiguracji ulotek, i 2,5 miliona konfiguracji wizytówek to tylko niektóre liczby, które obrazują jak szeroki wybór produktów daje swoim użytkownikom nowy serwis największej drukarni internetowej w Polsce.

- Chroma od dawna wyznacza trendy na rynku poligraficznym. Pierwsi wprowadziliśmy zamawianie druku online. Dziś w odpowiedzi na życzenia naszych klientów oddajemy w ich ręce serwis, który zrewolucjonizuje sposób składania zamówień druku przez Internet. Wpieramy się technologią, piszemy autorskie programy wyjątkowe w skali światowej, w trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych klientów. Jednym z takich rozwiązań jest aplikacja Chroma 3D Upload, która nie tylko sprawdza przesłane pliki, ale również poprawia błędy – powiedziała Monika Raczkowska z Chromy.

Dowolny nakład – tego jeszcze nie było

Zamawianie przez stronę internetową dowolnego nakładu to największa rewolucja jaką proponuje Chroma klientom. Do tej pory użytkownicy mogli wybierać tylko nakłady dostępne w konfiguratorze. Zainteresowani nakładem nietypowym musieli wysyłać zapytanie i oczekiwać na wycenę robioną przez handlowca drukarni. Teraz można robić to automatycznie. W nowym konfiguratorze użytkownik wprowadza własny nakład a system natychmiast wylicza wartość zamówienia. Znacznie przyspiesza to proces składania niestandardowych zleceń.

- Automatyczna kalkulacja dowolnego nakładu to prawdziwa rewolucja w funkcjonalności serwisu drukarni internetowej. Chroma jest pierwszą drukarnią online w Polsce i jedną z niewielu w Europie, która daje takie możliwości – podkreśla Marcina Majda z Antigro, odpowiedzialny za stworzenie nowego serwisu.

Elastyczna konfiguracja – zero ograniczeń

Nowością w serwisie beta.chroma.pl jest możliwość praktycznie nieograniczonej konfiguracji produktów. Liczba dostępnych kombinacji wzrosła co najmniej dziesięciokrotnie w stosunku do poprzedniej wersji. Dobrym przykładem są ulotki składane. W starym serwisie połączony był format z typem składania, obecnie format wybierany jest osobno, a typ składania osobno. Po wykonaniu testów technologicznych wszystkie możliwe kombinacje formatu i typu składania ulotek udostępniono w nowym sklepie. W tej chwili można wybierać z ponad miliona konfiguracji tych produktów.

- Elastyczna konfiguracja to wyjątkowy atut naszego nowego serwisu internetowego. Klienci mogą wybierać spośród milionów kombinacji plakatów, ulotek, czy wizytówek. Wkrótce również katalogów, przy których sami zdecydują, jaki powinien być papier na okładce i w środku. Znacznie przyspieszyliśmy też działanie panelu składania i kalkulacji zleceń. Do tego funkcjonujące już dotychczas w serwisie: podgląd wydruku i automatyczna weryfikacja plików 3D Upload oraz szybka wysyłka zamówienia, nawet tego samego dnia sprawiają, że klienci mogą czuć się z nami bezpiecznie - powiedział Andrzej Nowak z Chromy.

Konto firmowe – wielu użytkowników

Istotnym udogodnieniem z punktu widzenia firm korzystających z usług Chromy jest możliwość stworzenia oddzielnych kont dla każdego pracownika. W panelu klienta nowego serwisu beta.chroma.pl administrator konta danej organizacji może dodać dowolną liczbę użytkowników. Od tej pory wszystkie zamówienia składane przez różne osoby, będą widoczne w systemie jako wspólne i w ten sposób zostaną uwzględnione w programie rabatowym.

Inspiracje – bezpłatne wizualizacje (mock-upy)

Dla użytkowników serwisu beta.chroma.pl przygotowano inspiracje w postaci darmowych mock-upów udostępnionych do pobrania w formacie Adobe Photoshop. Ma to na celu ułatwienie klientom Chromy prezentacji swoim kontrahentom produktów z uszlachetnieniami, np.: wizytówek złoconych, ulotek srebrzonych, czy plakatów z lakierem High Gloss. Od teraz łatwo pokazać ekskluzywny produkt mając pewność, że będzie wydrukowany tak, jak został zaprezentowany na mock-upie.

Wersja beta.chroma.pl – na początek dwa serwisy jednocześnie

Obecnie działa wersja beta serwisu chroma.pl. Na początek firma uruchomiła możliwość zamawiania plakatów, ulotek i wizytówek. Chroma ma bardzo dobre oceny w Trusted Shop, który jest liderem w dziedzinie certyfikacji sklepów internetowych. Firma niezwykle dba o komfort pracy swoich klientów. Z uwagi na czas potrzebny na zapoznanie się w nowymi funkcjonalnościami równolegle będzie dostępny poprzedni serwis. Klienci będą mogli wciąż zamawiać w znanej wersji i stopniowo przyzwyczajać się do nowego sklepu internetowego. Wprowadzany serwis działa pod adresem www.beta.chroma.pl, a poprzedni www.chroma.pl.

Nowoczesna, w pełni mobilna strona

Nowa witryna została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami tworzenia serwisów internetowych. Beta.chroma.pl można obsługiwać na urządzeniach mobilnych. Przejrzysty i funkcjonalny panel wzbogacono nowoczesną grafiką, którą wyróżnia oryginalna typografia, atrakcyjne zdjęcia i minimalizm kompozycji. Całość tworzy wyjątkowy serwis, który wyznacza trendy w branży.

Źródło: Chroma

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Fundusze europejskie dla drukarń tematem Poligraficznych Konfrontacji
Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej zaprasza na XL Poligraficzne Konfrontacje - Fundusze europejskie dla drukarń. Warsztaty praktyczne.
Rozwiązania Grafmasz w drukarni Eurocent Opole
Eurocent z Opola to firma działająca w branży poligraficznej od 2006 roku, która współpracuje z agencjami reklamowymi i fotografami oraz wykonuje szereg projektów indywidualnych. Eurocent posiada park maszynowy umożliwiający wykonanie druku w technologii cyfrowej- Konica Minolta AccurioPrint C2060L- ,offsetowej jak również druk wielkoformatowy.  W kwietniu br. pa...
Stora Enso partnerem strategicznym 11. Kongresu Rynku FMCG
10 maja br. w Warszawie odbył się 11. Kongres Rynku FMCG zorganizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze (Wiadomości Handlowe). Wzięło w nim udział niemal 900 uczestników, co czyni go jedną z najważniejszych tego rodzaju imprez w Europie Środkowo-Wschodniej, skierowaną do firm działających na rynku dóbr szybko zbywalnych. Stora Enso była partnerem strategicznym kongresu, a przedstawici...
Noc w Muzeum Papiernictwa
Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju serdecznie zaprasza na Noc Muzeów – kolejna edycja już w sobotę 19 maja w godz. 19:00-22:00. Tym razem pod hasłem „Czerpiąc z naszych korzeni”.
The Art of The New – Ricoh Open Day
24 maja w Ricoh Technology Center w Warszawie planowany jest The Art of The New – Ricoh Open Day. Podczas wydarzenia odbędzie się pierwsza w Polsce prezentacja najnowszego systemu na papier cięty Ricoh PRO C7200x z piątą stacją na toner specjalny. Uczestnicy spotkania będą mieli także okazję wziąć udział w warsztatach poświęconych RODO oraz nowoczesnym technikom sprzedaży. ...
 
czwartek 24.05.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone