logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark Print Management – rozwiązanie do zarządzania drukiem

  PR 30.07.2014, przeczytano 2854 razy

Lexmark Print Management przenosi elastyczność na wyższy poziom, umożliwiając przedsiębiorstwom stworzenie bezpiecznego środowiska współdzielonych drukarek, które będzie przynosić stałe korzyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-print-management--rozwiazanie-do-zarzadzania-drukiem,22294,artykul.html

Optymalizacja środowiska drukującego oraz uzyskanie przewagi informacyjnej dzięki rozwiązaniu do zarządzania drukiem, które może być zainstalowane na lokalnym serwerze lub w chmurze.

Partnerzy kanałowi mogą wzbogacić swoją ofertę i pozycjonować się jako dostawcy zaawansowanych rozwiązań. 

Uwolnienie pełnego potencjału drukowania dzięki opcjom elastycznego zarządzania drukiem pomagającym zwiększyć możliwości druku mobilnego i bezpieczeństwo oraz ograniczającymi niepotrzebne wydruki

Lexmark Print Management (LPM) to rozwiązanie dla partnerów kanałowych, które jest elastyczne, łatwe w instalacji i utrzymaniu. Łatwo integruje się z istniejącymi procesami i środowiskiem IT klienta.

Dzięki LPM dostawcy mogą zaoferować klientom biznesowym nie tylko możliwość zmniejszenia kosztów drukowania i zminimalizowania śladu węglowego, ale również mogą zaoferować implementację nowych funkcjonalności szybciej i  w oszczędny sposób.

Na przykład, za pomocą LPM  partnerzy  mogą pomóc swoim klientom wzmocnić kontrolę dostępu i bezpieczeństwo oraz uzyskać zgodność z przepisami, umożliwić drukowanie z urządzeń mobilnych, monitorować aktywność oraz umożliwić rozliczanie poszczególnych użytkowników, a także zwiększyć redundancję, zapewniając większą dostępność urządzeń drukujących. 

Rozwiązanie Print Release, będące częścią Lexmark Print Management, umożliwia użytkownikom wysyłanie zadań drukowania z dowolnego miejsca, na przykład z komputera stacjonarnego, tabletu lub smartfonu, a następnie zwalnianie zadań do drukowania w czasie i miejscu, w którym będą gotowi do odebrania wydruków. Wszystkie dokumenty są przechowywane w kolejce druku, dopóki właściciele ich nie zwolnią.

Oznacza to, że poufne informacje pozostają bezpieczne, a wydruki nie zalegają w nieskończoność na biurowych drukarkach. Kolejka może być przechowywana na lokalnym serwerze lub w chmurze, co daje dodatkowe funkcje i korzyści.

Co więcej, zaawansowane narzędzia do śledzenia oraz rozliczania pozwalają, zarówno partnerom jak i końcowym użytkownikom, monitorowanie każdej transakcji drukowania, kopiowania i skanowania realizowanej przez każdego użytkownika na każdym urządzeniu. Tak gromadzone dane w połączeniu z szeregiem opcji raportowania zapewniają dogłębne rozpoznanie sytuacji potrzebne do proaktywnego zarządzania środowiskiem druku sieciowego i skanowania.

Na przykład, aby ukrócić marnotrawstwo i skłonić do odpowiedzialnego korzystania z zasobów, za pomocą LPM można łatwo wprowadzić limity drukowania dla poszczególnych użytkowników i grup użytkowników lub ograniczyć dostęp do niektórych funkcji, takich jak kopiowanie, skanowanie czy faksowanie. W połączeniu z możliwością pracy na lokalnym serwerze lub w chmurze ta elastyczność oznacza, że dostawcy mogą zaoferować szeroki wybór opcji i modeli płatności, aby dopasować się do potrzeb klientów.

„Badania pokazują, że organizacje wydają od 1% do 6% swoich rocznych obrotów na kopiowanie i drukowanie w biurze. Oczywistym jest, że biura nadal mają tendencje do drukowanie dużej liczby niepotrzebnych stron. Lexmark Print Management jest kluczem do ograniczenia przypadków niepotrzebnego drukowania i poprawy efektywności środowiska druku."  - powiedział Grzegorz Najda, prezes Lexmark Polska. "LPM daje naszym partnerom narzędzia, których potrzebują, aby wdrożyć i usprawnić środowisko wydruku, ograniczając niepotrzebne wydruki przy jednoczesnym zwiększeniu mobilności i efektywności użytkowników końcowych"

Źródło: Lexmark International

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso podsumowuje 2022 rok: najwyższy zysk operacyjny EBIT od ponad 20 lat
31 stycznia odbyła się konferencja dla inwestorów i mediów, podczas której kierownictwo Stora Enso poinformowało o wynikach finansowych grupy za 4. kwartał oraz cały rok 2022. Jak podkreślała Annica Bresky – CEO koncernu, firma osiągnęła w nim najlepszy roczny rezultat finansowy od 22 lat. Jej przychody ze sprzedaży wyniosły w ub.r. 11,86 mld euro, co...
OKI Europe nawiązuje współpracę z Kernow Coatings i Baker Materials
Firma OKI Europe Limited nawiązała strategiczną współpracę partnerską z firmami Kernow Coatings i Baker Materials w celu dalszego rozwoju i zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie specjalistycznych nośników do drukowania wytrzymałych etykiet do różnych zastosowań.
Zaproszenie na Durst Wallpaper VIP Event
LFP Industrial Solutions zaprasza na wydarzenie poświęcone drukowi tapet, które odbędzie w Brixen, siedzibie producenta Durst w dniach 8-9.03.2023. Event, który potrwa dwa dni jest idealną sposobnością dla przedstawicieli drukarń poszukujących innowacyjnych i konkurencyjnych rozwiązań w zakresie druku i konfekcjonowania tapet.
Esto. Tektura w cyfrowym wymiarze
W niełatwych dla całej branży poligraficznej czasach, niezwykle ważne dla każdej drukarni jest nie tylko zachowanie czy też zwiększenie produktywności, lecz także ciągły rozwój, chociażby poprzez rozbudowę swojego parku maszynowego. Niestety obecnie inwestycje w nowe rozwiązania technologiczne mogą okazać się pod względem finansowym prawdziwym wyzwaniem. W tej sytuacji...
Colordynamics inwestuje w dwa hybrydowe plotery drukujące Agfa Jeti H3300 UHS LED z myślą o bardziej wydajnej produkcji materiałów POP/POS
Północnoamerykańska drukarnia wielkoformatowa zwiększyła prędkość realizowanej produkcji o 250% dzięki niedawnej inwestycji w dwa wysokowydajne, hybrydowe plotery inkjetowe firmy Agfa – Jeti Tauro H3300 UHS LED. Jak zapewnia jej kierownictwo, za sprawą tej inwestycji firma chce pozyskać kolejne zlecenia z rynku POP/POS, oferując swoim obecnym i potencjalnym klientom z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764