logo
ZASOBNIK
Polska reklama i poligrafiaZASOBNIK

Reklama wizualna

Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Oceny (od najniższych)
Opis: Przedsięwzięcie mające na celu dokumentowanie ginących zabytków amerykańskiego stylu "autostradowej" reklamy przydrożnej, takich jak reklamy moteli, stacji obsługi, restauracji, kin pod gołym niebem, tablic reklamujących atrakcje turystyczne oraz znaki i tablice drogowe.

http://www.highwayproject.org | Dodano: 29.01.2001, Wejść: 5066
Opis: Od 1955 r. stowarzyszenie reprezentuje w Kanadzie branżę reklamy wizualnej. Jest gospodarzem ogólnokrajowych targów Sign Expo Canada, organizuje szkolenia, zabiera głos w kwestii regulacji prawnych dotykających rynku reklamy Zaproponuj zmianę Tłumacz Google – informacjeSpołecznośćNa komórkę Wszystko o GooglePrywatność i warunkiPomoc Prześlij opinię

https://www.sac-ace.ca | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 1528
Opis: WSA od 1947 zrzesza specjalistów i firmy z branży reklamy wizualnej. Stawia sobie za cel ułatwienie współpracy pomiędzy członkami, organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych oraz promowanie dobrych praktyk i standardów technologicznych oraz biznesowych w branży reklamy wizualnej. Wbrew nazwie stowarzyszenie zrzesza kilkuset przedsiębiorców wyłącznie z terenu USA.

https://wsanetwork.site-ym.com | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 1536
Opis: ESF (d. EVL) jest ogólnoeuropejską federacją krajowych stowarzyszeń gospodarczych reprezentujących branżę reklamy wizualnej. DO ESF mogą należeć zarówno organizacje jak i indywidualni przedsiębiorcy.

http://esf.d-s-g.eu | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7381
Opis: Austriackie stowarzyszenie producentów reklamy świetlnej. Członek European Sign Association oraz International Sign Association.

http://www.verband-lichtwerbung.at | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 1532
Opis: Stowarzyszenie reprezentujące branżę reklamy wizualnej w Belgii i Luksemburgu. Uczestniczy w opracowywaniu standardów technologicznych, organizuje szkolenia, pomaga w rozstrzyganiu sporów i konfliktów prawnych.

http://www.belgian-sign.org | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7689
Opis: Szwajcarskie Stowarzyszenie Technik Reklamowych i Druku reprezentuje około 280 członków i łączy firmy z branży oznakowań, sitodruku i reklamy świetlnej ze Szwajcarii i Liechtensteinu. Stowarzyszenie działa jako rzecznik branży wobec władz publicznych oraz chroni i promuje interesy firm i ich pracowników, dbając o pozytywny wizerunek reprezentowanych specjalności zawodowych.

https://www.verband-werbetechnik-print.ch | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 1566
Opis: Niemieckie stowarzyszenie producentów reklamy świetlnej zrzesza ok. 100 podmiotów z terenu Niemiec i krajów sąsiednich. Organizuje spotkania regionalne, imprezy edukacyjne i seminaria, zabiera głos w kwestiach standardów technologicznych i rozwiązań prawnych związanych z branżą reklamy świetlnej.

http://www.lwd24.de | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7350
Opis: Duńskie stowarzyszenie producentów reklamy świetlnej powstało w 1969 r. Celem jest promowanie wiedzy na temat używania elementów reklamy wizualnej i świetlnej, zapewnienie dostępu do najnowszych informacji technologicznych, wspomaganie działalności biznesowej członków i podnoszenie ich kwalifikacji.

http://www.dlp.dk | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7363
Opis: Hiszpańskie stowarzyszenie reprezentujące ok. 150 podmiotów z branży reklamy świetlnej i branż pokrewnych, powstałe w 1977 roku w Madrycie. Członkowie korzystają z profesjonalnego doradztwa, uczestniczą w targach i wydarzeniach branżowych. Stowarzyszenie bierze udział w pracach nad zmianami norm prawnych i technologicznych, organizuje szkolenia, reprezentuje członków wobec partnerów handlowych.

http://www.aserluz.org | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7883
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764