logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23Heroes: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Bogusław Piotrowski dołącza do agencji Chapter1, jako Senior Art Director

Dział kreatywny poznańskiej agencji Chapter1 wzmocnił Bogusław Piotrowski, dołączając do niej na stanowisko Senior Art Director. Wcześniej pracował m.in. w TBWA/ Tequila.

24.04.2023 | przeczytano: 482 razy
Wokularach.pl zaprasza do internetowego salonu

Wystartowała kampania promująca internetowy salon optyczny marki wOkularach.pl i jej ofertę okularów przeciwsłonecznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

13.06.2022 | przeczytano: 605 razy
Piotr Gąsowski w nowej kampanii OLX „Kandydaci nie do wzięcia”

Największy serwis z ogłoszeniami o pracę bierze na warsztat podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie. O problemie opowiada… śpiewająco.

11.09.2020 | przeczytano: 834 razy
Startuje nowa kampania Transfergo z Piotrem Żyłą

Jej celem jest promocja marki, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oferuje jedne z najszybszych i najtańszych na rynku przelewów za granicę. A to wszystko w duchu Fair Play. Kampania podkreśla korzyści, jakie oferuje marka – tanie, szybkie, bezpieczne przelewy za granicę.

13.11.2017 | przeczytano: 613 razy
Polski bukmacher Totolotek rusza z kampanią telewizyjną

Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek S.A. pod tytułem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP.

15.05.2017 | przeczytano: 879 razy
Max Elektro i 23Heroes na pomoc małym miasteczkom

Co zrobić, gdy mieszkamy w małym miasteczku, do najbliższego media store’u trzydzieści kilometrów, a czeka nas zakup telewizora lub pralki? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w kampanii marki Max Elektro – sieci sklepów z artykułami RTV, AGD, multimedia.

02.06.2015 | przeczytano: 930 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764