logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Crédit Agricole: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków. Nagroda AdFM - Radia RMF - została przyznana kampanii wizerunkowej Piątnicy "Śniadanie to podstawa".

03.12.2019 | przeczytano: 2564 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 1621 razy
Tylko co trzecia firma planuje w tym roku rozpocząć nową inwestycję

Ubiegłoroczne spowolnienie w inwestycjach publicznych i przedsiębiorstw pociągnęło za sobą niższy wzrost PKB. Polska była jednym spośród wielu krajów regionu, które mocno odczuły spadek w inwestycjach. W tym roku sytuacja powinna się poprawiać, przynajmniej w sektorze publicznym. Wśród prywatnych firm inwestycje planuje rozpocząć w tym roku ledwie co trzecia – wynika z ankiety NBP. To najgorszy wynik od czasów kryzysu.

17.02.2017 | przeczytano: 864 razy
J. Borowski (Crédit Agricole): w programie PiS-u wydatki niedoszacowane, przychody przeszacowane

Gospodarcze postulaty Prawa i Sprawiedliwości będą kosztowały znacznie więcej, niż twierdzi partia – uważa główny ekonomista Crédit Agricole. Z kolei przychody są przeszacowane – na przykład nie do osiągnięcia jest całkowite uszczelnienie systemu podatkowego, co miałoby wnieść ponad 50 mld zł do budżetu. Zdaniem Jakuba Borowskiego proponowane podatki dla sieci handlowych – mowa tu o bankowym i obrotowym – mogą zaszkodzić całej gospodarce.

13.07.2015 | przeczytano: 1284 razy
Credit Agricole: wzrost rozpoznawalności dzięki Juliette Binoche

Marka Crédit Agricole osiągnęła w czerwcu historycznie najwyższy wynik rozpoznawalności wspomaganej. W ubiegłym miesiącu wyniósł on niemal 90 proc. Ponadto 50 proc. badanych uważa bank Credit Agricole za instytucję finansową godną zaufania. Osiągnięcie tak dobrych rezultatów było możliwe dzięki intensywnym działaniom marketingowym, prowadzonym od momentu debiutu marki na polskim rynku bankowości...

22.07.2013 | przeczytano: 1646 razy
Juliette Binoche ponownie w kampanii Credit Agricole

Już 12 sierpnia Credit Agricole Bank Polska zaprezentuje swoją nową kampanię reklamową. Bank pokaże historie klientów, którzy usiedli w jego placówce na szczęśliwym krześle. O ich losach opowie Juliette Binoche.

10.08.2012 | przeczytano: 1349 razy

Procontent Communication poprowadzi działania public relations dla polskiego przedstawicielstwa firmy O.R. System - europejskiego lidera w dziedzinie oprogramowania do zarządzania ryzykiem dla sektora finansowego.

13.02.2012 | przeczytano: 788 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764