logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Groszek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Eurocash: program lojalnościowy Delikarta z ponad 4 mln użytkowników

Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych sklepów spożywczych. Jego sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla lokalnych detalistów. Jest też spójny z ogłoszoną we wrześniu ub.r. strategią rozwoju sieci, zgodnie z którą Delikatesy Centrum 2.0., rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców, mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku.

15.02.2024 | przeczytano: 415 razy
Ogólnopolska sieć sklepów Groszek będzie mieć nowe logo

Groszek – jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash – obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji.

26.10.2020 | przeczytano: 2216 razy
Krupa i Barański zasilają zespół Schulz brand friendly

Schulz brand friendly nie zwalnia tempa w dobie kryzysu koronawirusa, a wręcz znacznie przyspiesza i powiększa kadrę. Do działu client service dołącza Martyna Krupa, a do kreacji Szczepan Barański. Agencja uruchamia jeszcze 6 nowych rekrutacji: do działu kreacji oraz na stanowisko social media group head.

30.04.2020 | przeczytano: 1023 razy
S4 rozpoczyna współpracę z siecią Groszek

Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg ogłoszony przez Groszek Sp. z o.o. Jego celem było wyłonienie zespołu kreatywnego, który opracuje koncepcję komunikacji na 20-lecie działalności spółki.

09.03.2020 | przeczytano: 620 razy
Anna Ciołkowska w zespole zarządzającym WP Media

Na stanowisko CFO w Wirtualna Polska Media SA awansowała Anna Ciołkowska. Dołączyła jednocześnie do zespołu zarządzającego spółki. Będzie odpowiedzialna m.in. za prawidłową realizację strategii i przepływy finansowe.

07.06.2019 | przeczytano: 534 razy
Promocja sprzedaży nie taka straszna jak ją malują

14 lutego ukazał się raport KPMG „Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?”. Media zareagowały dość jednomyślnie i postawiły tezę, że zaledwie 5,6% konsumentów podejmuje decyzję zakupową w oparciu o impuls/emocje.

08.03.2017 | przeczytano: 789 razy

Wystartowała MegaKolekcja – promocja konsumencka, w której klienci sklepów podczas dokonywania codziennych zakupów mogą otrzymać wyjątkowe figurki i naklejki.

18.08.2016 | przeczytano: 584 razy
Mindshare promuje Megaturniej Grupy Eurocash

MEGATURNIEJ – największa, ogólnopolska akcja konsumencka wspierająca handel tradycyjny ‒ już trwa. Jest to jednocześnie pierwsza na polskim rynku akcja sprzedażowa umożliwiająca uczestnikom wystąpienie w telewizji. Realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska działania reklamowe dla Grupy Eurocash prowadzone są w telewizji, prasie i internecie. Kluczowym elementem kampanii jest teleturniej MISTRZ ZAKUPÓW, który startuje już w najbliższą sobotę na antenie telewizji Polsat.

02.06.2015 | przeczytano: 2050 razy

W XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" 2007/2008 jury przyznało 17 nagród i 1 nagrodę specjalną. Na short-liście znalazły się 43 prace ze 135 nadesłanych do konkursu.

13.04.2008 | przeczytano: 2268 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764