logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Badania Outdooru: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1
Ströer z nową ofertą w oparciu o dane Outdoor Track

Ströer Media od stycznia wprowadza nowy model zakupu mediów OOH, oparty o wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. To pierwsza oferta OOH na polskim rynku, której założeniem jest pełne oparcie zasad planowania i zakupu nośników o wskaźniki mediowe.

11.10.2018 | przeczytano: 548 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 1)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764