logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kantar TNS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.

23.06.2020 | przeczytano: 1069 razy
Sprite z kampanią „Niech gadają. Żyj rześko.” na Pol’and’Rock Festival

Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, po raz kolejny przypomni, aby hejt zwalczać miłością – tym razem podczas tegorocznego festiwalu Pol’and’Rock. 8-metrowy napis „I Love You Hater” stanie w pobliżu dużej sceny. Marka zadba również o armatki wodne, które w gorący weekend przyniosą orzeźwienie pod hasłem „Olej hejt”. Działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Niech gadają. Żyj rześko.”, której istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą oraz wyrażania tego. Jak wynika z raportu „Postawy wobec hejtu”, przygotowanego na zlecenie marki Sprite, w ciągu ostatnich 12 miesięcy hejtu doświadczyła ponad połowa młodych Polaków.

02.08.2019 | przeczytano: 1946 razy

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Wyboru dokonali internauci oraz jury składające się z ekspertów branżowych. Bank został wyróżniony w tej kategorii po raz trzeci.

15.04.2019 | przeczytano: 802 razy
Programy lojalnościowe w erze cyfrowej

Według badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS ponad 70% polskich konsumentów należy przynajmniej do jednego programu lojalnościowego. Coraz częściej klienci oczekują jednak natychmiastowej gratyfikacji i jeszcze więcej cyfrowych rozwiązań. W jaki sposób zwiększyć ich entuzjazm, który przełoży się na realizację celów sprzedażowych?

15.04.2019 | przeczytano: 677 razy
Millenialsi na rynku pracy

Możliwość pracy zdalnej, z dowolnego miejsca, to niewątpliwie zdobycz pracowników na drodze do zwiększania swoich „praw do samostanowienia”. Liczne raporty wskazują, że niezależnie od płci i wieku taką możliwość docenia przeważająca większość pracowników. Według badań Kantar TNS, 95% osób mających doświadczenie w pracy zdalnej ocenia ją pozytywnie; z danych IWG wynika, że 2/3 pracowników na świecie pracuje zdalnie przynajmniej jeden dzień w tygodniu, podczas gdy w Polsce pracuje tak 1/3 badanych. Czy można zatem oczekiwać, że w niedługiej przyszłości biurowce ustąpią miejsca np. terenom zielonym, miejscom rozrywki czy zabudowie mieszkaniowej? Niekoniecznie.

23.01.2019 | przeczytano: 643 razy

Polecanie innym naszych ulubionych produktów i firm nie jest powszechnym zjawiskiem w Internecie. Z analizy przeprowadzonej na zlecenie ING Banku Śląskiego przez ośrodek Kantar TNS wynika, że w zależności od analizowanego wycinka rynku, posty odnoszące się do polecania stanowią średnio od 3% do 11%. Czy to oznacza, że nie doceniamy marek, czy po prostu nie mamy w sobie wykształconego mechanizmu do dzielenia się dobrymi opiniami?

11.01.2019 | przeczytano: 499 razy
Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie

Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków nie ma jednak potrzeby dzielenia się swoimi rekomendacjami w internecie. Jeżeli już, to ograniczają się do słowa „polecam” i krótkich, zwięzłych wypowiedzi. Większe zaangażowanie konsumentów widać w negatywnych, krytycznych komentarzach i opiniach – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego.

28.12.2018 | przeczytano: 542 razy
Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął się już podczas wyprzedaży w Black Friday, kiedy zakupy zrobiło nawet 7 mln Polaków. Liczba nadawanych paczek rośnie nawet o 40 proc. w porównaniu do normalnych okresów w roku, a 80 proc. świątecznych zamówień zostaje złożonych w ostatnich dwóch tygodniach przed Wigilią. Pracę DHL Parcel w tegorocznym okresie przedświątecznym usprawni nowo otwarte centrum logistyczne w podwarszawskim Emilianowie.

10.12.2018 | przeczytano: 475 razy
Czy Ekrany Digital Signage wpływają na decyzji zakupowe?

Według wyników ostatniego badania przeprowadzonego przez Kantar TNS i Samsung Electronics Polska[1], ekrany digital signage mogą wpływać na zmianę decyzji zakupowych nawet przez co drugiego klienta. Natomiast aż 65 proc. spośród klientów, którzy zamówili danie reklamowane na wyświetlaczach przyznało, że wchodząc do restauracji miało inny plan i zmieniło swoją decyzję w wyniku poznania wyświetlanej promocji. Wyniki te wskazują na to, że digital signage to narzędzie służące do efektywnej prezentacji oferty, co przekłada się na poprawę wyników finansowych przedsiębiorstw z różnych branż.

23.10.2018 | przeczytano: 866 razy
Polacy kochają smartfony

Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?

17.10.2018 | przeczytano: 536 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764