logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Picodi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Black Friday w Polsce i na świecie

Co roku Black Friday, czyli święto każdego zakupoholika i łowcy okazji, przyciąga coraz więcej chętnych. W Stanach Zjednoczonych tego dnia wydano w 2018 roku ponad 90 miliardów dolarów, czyli aż o 52 proc. więcej niż w 2017 roku[3]. Znaczne wzrosty sprzedaży są osiągane również w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Niemczech czy Australii. To świetna okazja między innymi dla polskich sklepów e-commerce, które oferują wysyłkę towarów za granicę.

25.11.2019 | przeczytano: 646 razy
Power of Content Marketing Awards 2018: Pełne wyniki konkursu

23 maja, podczas uroczystej Gali, ogłoszono wyniki konkursu Power of Content Marketing Awards 2018. Organizowany od 10 lat konkurs wyłania najlepsze polskie projekty content marketingowe realizowane w druku oraz w mediach elektronicznych, realizujące wysokie standardy w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Do rywalizacji o Power of Content Marketing Awards mogą stawać zarówno agencje jak i firmy oraz organizacje pozarządowe.

28.05.2018 | przeczytano: 1923 razy
Czy Polacy kupują oszczędnie w sieci?

Jak kupują w sieci Polacy? Czy podczas internetowych zakupów często korzystają z promocji i zniżek? Picodi zbadało zwyczaje mieszkańców dziesięciu największych polskich miast, oceniając ich e-spryt - czyli umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania rabatów i zniżek.

13.09.2017 | przeczytano: 1201 razy
Piotr Urbanik w Media4fun

Piotr Urbanik zaczął pracę jako project manager w agencji consultingu filmowego Media4Fun należącej do Justyny Troszczyńskiej.

05.09.2017 | przeczytano: 706 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764