Co roku Black Friday, czyli święto każdego zakupoholika i łowcy okazji, przyciąga coraz więcej chętnych. W Stanach Zjednoczonych tego dnia wydano w 2018 roku ponad 90 miliardów dolarów, czyli aż o 52 proc. więcej niż w 2017 roku[3]. Znaczne wzrosty sprzedaży są osiągane również w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Niemczech czy Australii. To świetna okazja między innymi dla polskich sklepów e-commerce, które oferują wysyłkę towarów za granicę.
25.11.2019 | przeczytano: 646 razy23 maja, podczas uroczystej Gali, ogłoszono wyniki konkursu Power of Content Marketing Awards 2018. Organizowany od 10 lat konkurs wyłania najlepsze polskie projekty content marketingowe realizowane w druku oraz w mediach elektronicznych, realizujące wysokie standardy w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Do rywalizacji o Power of Content Marketing Awards mogą stawać zarówno agencje jak i firmy oraz organizacje pozarządowe.
28.05.2018 | przeczytano: 1923 razyJak kupują w sieci Polacy? Czy podczas internetowych zakupów często
korzystają z promocji i zniżek? Picodi zbadało zwyczaje mieszkańców
dziesięciu największych polskich miast, oceniając ich e-spryt - czyli
umiejętność rozważnego podejmowania decyzji oraz aktywnego wyszukiwania
rabatów i zniżek.
Piotr Urbanik zaczął pracę jako project manager w agencji consultingu filmowego Media4Fun należącej do Justyny Troszczyńskiej.
05.09.2017 | przeczytano: 706 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 4) |