logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebell Studio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja

W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.

29.11.2022 | przeczytano: 703 razy
Marka Cedrob z kampanią autorstwa agencji Os3

Rusza nowa platforma launchująca komunikację dla marki Cedrob pt. „I jesz dobrze, Kurna Półka”, podkreślającej, że pomimo codziennego zabiegania możemy jeść zdrowo na co dzień. Strażnikiem „jakości w codzienności” jest postać brand hero marki – Pana Koguta, który w sytuacjach, gdy sięgamy po coś niezdrowego nie tylko mierzy nas karcącym wzorkiem, ale przede wszystkim ma dla nas lepszą alternatywę w postaci idealnej kanapki z wędliną Z Kurnej Półki.

31.08.2021 | przeczytano: 1355 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764