logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-Mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 257
Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów

– Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.

14.06.2021 | przeczytano: 190 razy
T-mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

Aż 69% młodych Polek i Polaków w wieku 16-26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego razem z Grupą Deutsche Telekom startujemy z kampanią „Futureproof”, której celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się również amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii Grupy Deutsche Telekom, obalającej stereotypy na temat „zetek”.

21.05.2021 | przeczytano: 269 razy
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.

14.05.2021 | przeczytano: 297 razy
T-mobile startuje z kampanią promującą dostęp do 5G w ofercie na kartę

Połączenia wideo, ulubione seriale, media społecznościowe i aplikacje działające w tle – nasz smartfon przy niewystarczającej ilości i jakości internetu może szybko złapać zadyszkę. Chyba że korzystamy z oferty na kartę „Bez limitu XL” w taryfie GO! z dostępem do technologii 5G, 40 GB (20 GB z oferty i 20GB po doładowaniu) i usługą Supernet Video HD, pozwalającą oglądać wideo bez utraty gigabajtów. O tym, jak dzięki temu zestawowi można tanecznym krokiem poruszać się w cyfrowym świecie, opowiadamy w naszej najnowszej kampanii reklamowej – pierwszej promującej w telewizji sieć piątej generacji w ofercie na kartę.

23.04.2021 | przeczytano: 299 razy
Samsung Galaxy S21 5G z trzema bezpłatnymi ratami i kampanią

W ostatnim czasie biznes w dynamicznym tempie przenosi się do Internetu – tam, gdzie w bezpiecznych i komfortowych warunkach jest w stanie spotkać się ze swoimi klientami. Aby firmy mogły zagwarantować sprawną obsługę online, potrzebują solidnego zaplecza technologicznego zarówno na poziomie sprzętu, jak i łącza Internetowego. Teraz taki zestaw zapewnia im oferta MagentaBIZNES. Klienci T-Mobile znajdą w nim niekończący się Internet w połączeniu ze smartfonem Samsung Galaxy S21 5G z trzema ratami w prezencie.

23.04.2021 | przeczytano: 465 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Httpool, wyłączny partner handlowy LinkedIn na ponad 18 rynkach w Europie, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej, Austrii i Szwajcarii, został uhonorowany nagrodą Partner Champion 2021 podczas tegorocznej edycji LinkedIn Partner Connect.

07.04.2021 | przeczytano: 277 razy
Startuje nowa kampania T-mobile

Wiosną wszystko się budzi, również ciekawość! Aby ją szybko zaspokoić i sprawdzić, co w trawie piszczy, warto zajrzeć do naszej wiosennej oferty. Dlaczego? Bo tej wiosny gigabajty w T‑Mobile wyjątkowo rozkwitły, a dokładniej zostały przez nas podwojone. O tej wiosennej ofercie można już dziś dowiedzieć się więcej w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, gdzie wystartowała nasza kampania, promująca nowe taryfy 5G z podwojonymi paczkami gigabajtów na dwa lata.

02.04.2021 | przeczytano: 298 razy
Analiza doświadczeń konsumenckich jako nowa kompetencja Spacecamp

W strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), powstał dział Customer Experience Intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich.  Kieruje nim Artur Puszkiewicz.

17.03.2021 | przeczytano: 252 razy
Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021

Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.

15.03.2021 | przeczytano: 350 razy
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland

W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i globalnym.

05.03.2021 | przeczytano: 226 razy
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 257)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764