logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tato.Net: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Abanana podsumowuje kampanię Tato.Net w internecie

Grudzień był dla nas miesiącem kolęd, pakowania prezentów oraz… rozmów o ojcostwie. Na tablicy agencji Abanana pojawiła się dumna nazwa Tato.Net, autorzy projektu powierzyli jej bowiem zadanie przeprowadzenia internetowej kampanii informującej o działalności tejże inicjatywy.

10.02.2018 | przeczytano: 748 razy
Abanana poprowadzi komunikację Tato.Net w internecie

Tato.Net to inicjatywa inspirująca mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Misją Tato.Net jest pomagać w kształtowaniu postawy świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn.

19.12.2017 | przeczytano: 598 razy
Allegro, Orange i Mercedes z wyróżnieniami topdads 2017

Allegro, Orange i Mercedes-Benz Polska – to trzy firmy, których kampanie reklamowe doceniono wyróżnieniami topdads 2017. Za promowanie pozytywnego wizerunku ojcostwa uhonorowano również Fundację Mamy i Taty. Wyróżnionych ogłoszono w piątek (29 września br.) podczas uroczystej Gali. Wydarzenie poprzedziło zaplanowane na kolejny dzień IX Międzynarodowe Forum Tato.Net.

02.10.2017 | przeczytano: 1724 razy
Ojcowskie reklamy - kto otrzyma wyróżnienia topdads?

W tym roku po raz pierwszy w historii Inicjatywa Tato.Net przyzna wyróżnienia topdads. Szanse na nie mają firmy, które w swoich kampaniach reklamowych promują pozytywny wizerunek ojca. Wyróżnienia topdads zostaną wręczone w przedostatni dzień września br. Na liście zgłoszonych znajdują się reklamy Allegro, Cafe Prima, Fundacji Mamy i Taty, Mercedes-Benz Polska, Orange oraz Nest Banku. W trakcie uroczystej Gali okaże się też, kto otrzyma statuetkę MAX.

25.09.2017 | przeczytano: 816 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764