logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Czudowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni Kukułka oraz Enio Chłapowski-Myjak - właściciel restauracji i klubu Mr. OH. Akcja zrzesza grupę restauracji, barów, kawiarni i klubów reprezentującą ponad 100 lokali gastronomicznych w Warszawie i zatrudniających łącznie blisko 3000 osób.

10.04.2020 | przeczytano: 629 razy
Youtube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania.

26.01.2017 | przeczytano: 1170 razy
Youtube Rewind 2016 - podsumowanie roku

Już 25 polskich YouTuberów może pochwalić się ponad milionem wiernych fanów. Najpopularniejsi polscy twórcy notują wyniki porównywalne do czołowych programów telewizyjnych.

08.12.2016 | przeczytano: 873 razy
Konferencja „Wideo w sieci” już za nami

Jaka jest dziś rola wideo online w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce? Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie. 

30.01.2015 | przeczytano: 1153 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764